lauantai 16. huhtikuuta 2011

'Cause I think we've seen that movie too

Voivoivoi en oo muistanu kirjaimellisesti kirjottaa tänne :o Saatiin torstaina koeviikon kokeet takasin, sielä oli melkosia yllätyksiä jokasessa mielessä. Bilsasta sain ysin, mikä oli tosi hyvä juttu mut täysin odotettavissa, ku se on mun vahvin aineeni. Mantsa taas oli tosiaankin melkoinen pettymys, kun kokeessa komeili 6-. Oon ollu aina mantsassa kans tosi hyvä ja osaan ton kurssin kaikki asiat, mut ku on noin pieneks tiivistetty koe josta parinki pisteen puuttuminen pudottaa koenumeroo varmaan puolella.. Aina ei voi voittaa. Pääasia et osaan ne jutut ite, numero ei tosissaan kerro osaamisesta oikeestaan yhtään mitään.
MATIKKA voi vittu pelastin itteni tuomiopäivältä. Sain seiskan siitä kokeesta! Oon iha helvetin ylpee siitä, pelkäsin etten pääsis läpi vaik mul oli sellane tuntuma et se koe oli menny hyvin! :D No, fyssasta en sitten puhukkaan mitään.. Uusinnassa nähdään :')

Kouluasioista jatkaen.. Meil on ihan huippu bilsankurssi nyt! Meillä ei oo ollenkaan koetta, vaan pitää tehä kurssin aikana erilaisii tehtävii ja pitää kurssipäiväkirjaa, jotka palautetaan sitten portfoliona opettajalle ja esitellään lyhyesti muille oppilaille. Ihan paras juttu on tutkimus, mikä pitää tehä. Minä ja Venla tutkitaan mun gerbiileitten oppimista labyrintin avulla, kunnon eläinkokeet meilläkin. Siit tulee ihan sika kivaa :D Lisäks me käydään jossain vaihees tonkimäs metsää ja käydään Ämmässuon jätteenlajittelukeskuksessa "retkellä".

Olin tosiaan tänään Klaukkalassa gerbiilinäyttelyissä. Mun omat elikot pärjäs hyvin, kerrankin Töppönen peittos veljensä ja sijottui viidennelle sijalle koko näyttelyssä ollen samalla paras petveteraani. Tumppu ja Kuura sai kunniamaininnat, Kuura oli myös LKV2 (2. luokkavoittaja jos ei joku ymmärtänyt). Kui järkyttävää hei, siel työväentalolla ku kävin vessassa ni onnistuin kaatamaan vessanpöntön. Se siis irtos kirjaimellisesti pulteistaan koko laitos! Luojan kiitos se ei kaatunu kokonaan vaan meni myös takas paikoilleen eikä vesi alkanu roiskuu putkista niiku leffoissa konsanaan... Sain muuten vaa iha vitunmoisen slaagin ja lähin liukkaasti paikalta kävelee kohti Klaukkalan Citymarkettia :'D


Jaa mitä gerbiilirintamalla seuraavaks sit tapahtuu? Tosiaan mulla on suunnitelmissa nyt heti alottaa tositoimiin poikueen kanssa, edellisestä on vierähtänyt jo 1,5 vuotta. Tähän väliin kuulin tänään Jennyltä sellasia uutisia, et mun eka oma kasvatti Sisu on joko myyty eteenpäin tai kuollut, Jenny ei ollut varma että kumpi on koitunut Sisu-pojan kohtaloksi. Harmi kuulla tällästä, mutta elämä on kovaa.
Takasin niihin poikassuunnitelmiin. Astutan piakkoin Hileen Tumpulla, ja sit ootellaan pari viikkoa poikasia syntyväks. Kohta ton yhen lasiterraarion valtaa hurmaavat nappisilmäset pikkuformulat :)
Näyttelyihin ens kerralla sit tos toukokuun lopussa Lohjalle.


En oo muistanu kertoo et ostin tos 6. pv elämäni ensimmäisen vinyylin! Ah oon ylpee siitä <3 Kyseessä on siis Guns N' Roses - Appetite For Destruction niillä kansilla jotka vedettiin pois myynnistä! :)) Oon niin happy, vielä pitää hankkia se soitin tolle ni kaikki on jees. Mutsin kanssa tosin kuunneltiin se jo pariin kertaan viime viikolla läpi. En malta oottaa et pääsen ostaa nää kaikki Gunnareitten pitkäsoitot vinyylinä :D Ja ylipäätään kattoo myös kaikki singlei ym. kivaa, mitä vaan löytyy.


Tää viikko on muutenki ollu vähän erilainen ku yleensä, oon nimittäin kattonu telkkarii ihan törkeen paljon mikä ei oo ihan mun tapasta. Syynä tähän oli se, et mul oli pari Heroesii tallennuksissa kattomatta + olin tallentanu viime maanantaina tulleen Terminaattori 2 leffan. Katoin sen keskiviikkona, ku en ollu aikasemmin nähny. Tykkäsin siitä tosi paljon, pitää hankkii se DVD. Just eilen tuli sit sattumalta vielä neloselta Terminaattori 3, joka ei ollu enää sit niin hyvä. Oli se ihan jees, mut... Jätti kyl vähän ahistavan fiiliksen. Se meni jo liian yliluonnolliseks mun makuun :( Muthei, saavutus oli kuitenki et katoin keskiviikkona yhteensä 4 tuntii telkkarii putkeen! :o En muista millon viimeks ois moista käynyt, touhuun nii paljon kaikkee muuta...

Joo terve.
Eilen tuli Reckless Loven uus sinkku kuunneltavaks facebookiin. Oli se ihan jees, mut olin pettynyt siihen miten vähän kitaroita siinä kuuluu :( Kohta voisin mennä vaihtamaan noille ötököille puruja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti