tiistai 5. huhtikuuta 2011

Dance with me under the bright spotlight.

Tänään oli aika... Jännä ja spontaani päivä. Joo-o, matikankoe. Eiiih mikä stressi mulla on ollut siitä. Mistä vitusta minä tiiän mikä on paraabelin tangentti tai miten lasketaan jotain keskinormaalin yhtälöä käyttäen? Kaikista peloista huolimatta osasin ainakin 1 ½ tehtävää kokeesta... :D Ei pisteet jää ihan nollille, kuten viime syksynä. En muista montako kymmentä pistettä oli maksimi kokeesta, mun papereissa komeili 3 pistettä. Nelonen loistaa siitä kurssista edelleen todistuksessa, lisäpaineita uusinnoista ens vuonna :(

Aamulla koomasin sängyssä iha sika pitkään, ja kuten muinaki päivinä tällä viikolla, mun panostautuminen ulkonäköön oli sellasta ilmanmeikkiä-kollaritjalassa -tasoa. Sit sillee randomisti puhelimella olin facebookissa siinä ennen kahtatoista ja... Päätettiin siinä parissakymmenessä minuutissa Venlan kanssa lähtee kattoo yhdeltä Reckless Lovea konalaan :D Hessu oli laittanu siitä pienen vinkin lärvikirjaan, ni eiku vaa sit puol yheltä faijan kyydillä Boot Factoryyn. Onneks Venlan kajaali (autossa silmään työnnettynä, ai kiva ku oli tasanen jälki!) pelasti mun naaman, etten ollu iha ku jostai peräkylän hökkelistä tullut :D

Voi joosua ku tulin sinne kauppaan. Meinasin kuolla niitte kenkien määrästä! AAAAAAAAAAA se oli taas yks seitsemäs taivas mulle. Nähtiin siinä heti Pepe ja heitin moikat sille, jonka jälkee säntäsin hiveltelemään niit saappaita. Siel oli kaikkii vaaleenpunasista naistensaappaista johonki iha minipienoismalleihin, jotka näytti lasten jalkineilta. Oisin voinu ottaa noi jälkimmäiset kirjahyllyy koristamaan, ne oli söpöt :D

Sitte siihe tuli pikkuhiljaa Recklesin muutki porukat ja ne roudas vähäiset akustiset kamppeet yhteen nurkkaan, ja vetivät 4 biisiä. Okei, siin oli kaks biisiä kahdesti putkeen vedettynä :D Mut oonpa kuullu nyt akustisena Back To Paradisen ja One More Timen. Sitä settii kuvattiin videolle ja siin oli myös ihmisii kameroitten kanssa. Minä ja Venlaki päästiin yhteen kuvaan, kun satuttiin olemaan ainoot ns. ylimääräset katsojat siellä \,,/

Puhelinlaatu
Se ei kestäny ku ehk jonku 15 min, minkä jälkee jäätii istumaan siihen penkille. Ää voi luoja että mulla oli kuuma siinä. Sitte jäin uteliaana kattelee ku nää herrat sovitteli bootsei siellä, kattelin Hessun saappaita siitä puolen metrin päästä melekosen pitkään ja olin vaan niin kateellinen niistä o.o Mäki haluun rahaa jolla ostaa ja tuunauttaa itelleni itteni näköset. Sit Hessu työns mulle nivaskan julisteita Grillijuhlista, täytyy huomenna käydä levittelee niitä.


Tästä sitten menin Janille, ja tulin vasta tunti sitten himaan. Oon tosi väsyny, mul on nälkä ja luen viel kerran mantsan kokeeseen tänään. Ainiin, käytin kerran sitä sävyttävää tehohoitoo tähän päähän ja RAKASTUIN! Kävin ostaa kirjaimellisesti hyllyn tyhjäks seuraavalla kerralla ku kipasin Hairstoressa, 6 vai 7 purkkia ko. tököttiä lähti 20 eurolla! :o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti