keskiviikko 8. helmikuuta 2012

I never wanted it to die

Sanoinkuvaamattoman paska fiilis. En tiiä, tekis mieli itkee tai lyödä pää seinään tai hakkaa joku. Joskus mä en vaan ymmärrä miks oon ansainnu kaikkee tällästä paskaa niskaan.... Vaik sitä kuinka yrittäis pää pystyssä porskuttaa eteenpäin, aina joku tulee ja lannistaa. Nyt just on semmone juttu et ei auta muu ku hammasta purren hymyillä vaan ja oottaa et kaikki paska tulee ja tapahtuu. Miksi?

Oon vaan niin vitun väsyny tähän touhuun. Joudun järkkäilemään kaikkee erikseen ja pakoilemaan eri tilanteita. Mitä vitun suorittamista mun elämästä on tullu? En jaksa enää. En vaan vittu jaksa tätä. Enkä kyllä tiedä miten tän tilanteen sais paremmakskaa. Ehkä mun elämä yksinkertasesti vaan on tuhoontuomittu katastrofi. Oon vaan yks esimerkki niistä ihmisistä joiden elämää jotkut säälii. Harmi vaan että huono arpaonni on osunu just mun kohalle, oishan se kiva elää normaalia ihmisen elämää.

1 kommentti:

  1. Hei jos yhtään lohduttaa, niin mullakin on viimeaikoina ollu aika paska fiilis, tuntuu välil itekki ettei millään jaksais :( Mut ite oon huomannu et kaikist vaikein aika on just ennen hiihtolomaa ja sen jälkeen alkaa yleensä asiat sujuu paremmin, toivottavast nyttenki menis niin :D

    VastaaPoista