sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Well that's a far cry from the truth

Tumblr_lu5ev36ep51qc144qo1_500_largeRakastan talvea ♥ Ei voinut muuta kun hymyillä sängystä noustessa kun ulkona pakkanen paukkuu ja aurinko paistaa. Kävin eilen kävelyllä oltuani koko päivän ihan helvetin loistavalla tuulella. Lähin kuitin kanssa vaihtamaan mun uusia lapasia manniin, koska huomasin et kummatkin tumput oli vasemman käden lapasia... Joo nice. No, sainpa rahat takasin ja kävin toisesta kaupasta ostaa melkeen samanlaiset tilalle :DD On se muuten jännä juttu, mun aurinkolasit jääty mun poskiin kiinni ulkona ku hymyilin koko matkan leveemmin ku naantalin aurinko... :)))

En voi muuta ku hokee et oon uskomattoman tyytyväinen tohon vixxsin "huppariin" minkä ostin. Tänäänki oon ulkona kulkenut tuol kymmenen asteen pakkasessa pelkästään se + nahkarotsi päällä, eikä oo ollu yhtään kylmä! Rakastan sitä kun siinä on niin pitkät hihat ja sen wnb-hupun saa nostettuu korviin asti <3 En siis tarvinnu ees pipoo, kaulahuivii tai lapasiikaa, kätsää! :D


Just olin tossa mutsilla ja kattelin Voice of Finlandin ja vähä jotai 2010 Knebworthin Sonispheree mitä se on tallentanu mulle boksilleen. Tän jälkeen ajauduin automaattisesti koneelle kattomaan mutsin kanssa videoita Maidenin keikalta. Herranjestas, en ois uskonut miten vahvassa lihasmuistissa mulla on hetket The Final Frontierin ja El Doradon ajalta! Videoita kattellessa kylmä hiki virtas, haukoin henkeä, sydän hakkas, jalat täris, kädet kylmäs ja nenänpää loisti kuulema valkosena... Näin voi käydä jos oot pyörtyny ja saanu paniikkikohtauksen keikalla :DD Ps mäkin sua paniikkihäiriö ♥


Tumblr_ltu8g6iyio1qdjkm0o1_500_large


Mul on nyt kova into kokeilla erilaisii meikkejä mitä laittoisin vanhoihin. Tää vois esim. olla yks hyvä esimerkki ns. tutoriaalista mitä vois hyödyntää :D Aika perus, mut sitä voi aina soveltaa :) 
Mutjuu, eipä mulla sen kummempaa tässä ollut muuta. Taidan kipasta suihkuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti