lauantai 10. marraskuuta 2012

Any way the wind blows

Suomen kamaralla taas. Postauksia matkasta tulee tässä lähipäivinä / viikkoina, kunhan saan kavereilta lisää kuvia. Tähän väliin en kommentoi muuta ku et oli ironisuudessaan vitun ikimuistonen ja ainutlaatunen matka...

Muihin asioihin. Tänään ois pitäny mennä ruohis rockiin mut vittu oon ihan kujalla vielki ton reissun jäliltä ja makaan viel sängyssä. Eilen en ollu koulus koska mun koko kroppa navasta alaspäin oli edelleen saatanan kipee yhen kyseenalasen vuoristovaelluksen jäljiltä. Tänään onki eka päivä ku en tunne seisomaan noustessa & kävellessä sietämätöntä kipua jaloissa.


Mulla on nyt joku aivan jäätävä eläinvillitys menossa. Viikko erossa kissoista ja gerbiileistä ja itku meinas päästä kun sain taas omat kissat syliin. Ihan törkee käärmekuume ja luen taas kaikkee kuningaspytoneista. Kaiken kukkuraks jostai kumman syystä mun tekee vitusti mieli ostaa pehmoleluja?!? No ei se mitään, voin tyydyttää mun pehmoleluhaluja nyt toistaseks mun kanariantuliais-pehmodelfiinillä Ramilla, joka sai nimensä meijän reissun tähtitieteilijän mukaan.


Eläinkuumeeseen helpotusta tuo tää omien eläinten hoivaaminen. Toisaalta mua kutkuttaa ihan vitusti liikaa karu totuus siitä että mulla on tällä hetkellä 3 terraariota tyhjillään.... Yritän nyt pitää itteni kuitenki kasassa, mutku pallit, okahiiret tai vaikka shawi himottais mua enemmän ku helvetisti. JA KÄÄRME.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti