lauantai 24. marraskuuta 2012

Katson taaksepäin ja kiskot sinne jää

Nyt ollaan jännän äärellä. Tainojaa. Emmä ny sanois. Eli ei mitään erikoista.
Oleilu matkan jälkeen on sujunut varsin sekavissa tunnelmissa, kun lääkityksiä on vähän vaihettu ja silleesti. Tänä aamun mua närästi hirveesti ja sit meinasin oksentaa, dunno why.

Anyway, oon ollu viime päivät kuitenki tosi tosi pirtee ja ilonen, koska mulla on joku loppumaton joulufiilis :D Käytiin ostaa mutsin kans mulle pari joululahjaa ja laitettiin meille jouluvaloja ikkunoihin. Rakastan sitä kun yöllä mun huoneen valasee himmeen punaset valot ikkunassa ♥ Sit oon kaksin käsin vetäny pipareita ja glögiä. Mutsi oli ostanu mulle myös joulukalenterin, elkää kyseenalaistako mun aikuisen statusta! Joulun suhteen oon varmaan armoton kakara aina, rakastan joulua ja sitä tunnelmaa <3 Harmi ettei kynttilöitä voi polttaa ku noi kaks karvapersettä ois tulessa sen jälkeen.


Tossa viikko sitten kävi myös sellanen hassu juttu et Santeri muutti meille. Leopardigekkopoitsu joka täyttää pian vasta kuukauden. Se ei oo toistaseks nyt syöny täs viikon aikana mitään, mut eiköhän se siitä ajan kanssa rupee maistumaan :) Vähän oli aluks ongelmia noiden lämpömattojen sun muiden kanssa, mut nyt on arki ruvennut sujumaan paremmin.


Mulla on myös joku himo peli-into päällä. Pelailen kaikkee ja kaikilla konsoleilla mitä multa löytyy, eli vapaa-aika on kulunut koneella Simsin, pleikkarilla Crash Bandicootin ja Dog's Lifen ja nintendo ds Super Mario Brosin kera. Tarviisin uuden PS2 koska toi entinen on jo varmaan yli 10 vuotta vanha eikä enää oikee jaksa puuskuttaa eteenpäi
:< Katotaa jos pukki ois armollinen...

Sims-talvi ♥
Simssii oon pelaillu ahkerasti, kaikista eniten. Okei joitenki mielest on noloo tai jotai pelaa simssii (mikä on mun mielestä outoo), mut must toi on ihana peli. Varsinki ku ostin lisärien jatkoks nyt uusimman vuodenajat, oon ku lapsi karkkikaupassa ku pelissä sataa lunta! :D

Ruokakaappi :D

Mitenkään peleihin liittymättä, järjestin kissojen ruokia taas kaappiin ja en voinu muuta ku kattoo huuli pyöreenä sitä määrää. Sen pitäis mun laskelmien mukaan kestää 2-4 kk, riippuen miten paljon Mocca kerralla syö... Kaapissa kissanmuonien seurana on sitten Santerin jauhomadot ja kenttäsirkat :D

Eilen varattiin junaliput Joensuuhun mutsin kanssa, päästään taas joulun jälkeen sukuloimaan melkeen kaheks viikoks ♥ Meen luultavasti Karitan luo alustavasti, mut toki ravaan sit kaikki maholliset sukulaiset läpi ja käyn kyläilemässä taas pitkästä aikaa :) En malta oottaa, en tiiä ootanko sitä vai jouluu enemmän :D


Nyyyyt lähen täst kuitenki siivoilemaa ja raivaamaan kämppää.. Vähä parempi paikka elää taas, tsau :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti