torstai 31. maaliskuuta 2011

Yeah I'll find a way to cure the pain

Nonni tässä sitä nyt ollaan. Kannatti jonottaa lauantaina viimeset puol tuntii vajaassa vaatevarustuksessa, nyt oon iha vitun kipeenä. Okei, onneks ei oo kuumetta. Se meinaa sitä et voin ilosesti käydä suorittaa koeviikon loppuun! -.- Luojan kiitos, en ois taas jaksanu sitä rumbaa et pitää suoritella niit kokeita viel jälkikäteenki..

Ostinki tänää kaupasta yht. 16 pakettia nenäliinoja, koska tänään on menny niitä yli 3. Hirvee yskä, nenä tukossa, kurkkukipu ja muuta mukavaa. Nukahin tänää kouluski vahingos sohvalle välkällä, ei siin mitää meni se 45 minuuttii mukavan nopeesti siinä mut niska tuli kipeeks ku torkku laukkunsa päällä.


Eilen taiteilin mun tukkaan aika mielenkiintosen väkerrelmän. Pörrötin tukan vaa alaspäi, vetäsin koko tukan toiselle puolelle ja sit lakkaa sohasin päälle, ku olin suihkuun kuitenkin menossa. Sit tällänen siitä tuli :D Ja tosiaan meni puol minuuttii tohon. Ps. Julisteet<3

Joo tää tais jäähä tällä kertaa tähän. Pitää mennä tonne laittaa uus Hanoi-juliste seinään (kiitti divari), lukee viel kerran bilsan kokeeseen ja suunnittelee millon voisin ommella mun patchit mun farkkurotsiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti