keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Michael Monroe @ Nosturi 31.12.2011

Kymmenes kerta toden sanoo, oli paras Miken keikka millä oon ollut! Tunnelma oli niin käsin kosketeltavissa ja mulla oli aivan loistava fiilis. Sain kotiintuomisiaki nosturista nii paljon ettei meinannu enää keikan loppupuolella käsissä pysyä :D:D

Tarjosin neljän mais kampissa Sadulle ja Venlalle pikaset ja myöhäset joululahjaks Ben & Jerry's kiskalta jäätelöt, mulla oli vieläki käyttämättä se koulusta saatu 10 e lahjakortti ja oli vika päivä käyttää se :'D Sain ekaa kertaa moneen vuoteen sitä vadelma-suklaapalajäätelöö vai mikä helvetti onkaa se Bohemian Raspberry, ai että se oli ja tulee aina olemaan mun lemppari. Sit reitti jatku nosturin ovien eteen.

Joskus vähän ennen kuutta ku perinteiset mäkkäriateriat oli syöty lähin nesteelle kahville Sadun kans, ja heti perään myös Venlan kans. Poispäi tullessa siin parkkiksel joku auto junnas jossa meijä peräs ja huusin jotai ettei vittu tarvi päälle tulla en aijo väistää tai jotai vastaavaa, ja Venla totes et kappas tää hemmoha oliki Kim Herold. En mä sitä ois tunnistanu, mut piti nyt mainita kuitenki :D

Jonotus meni loppujen lopuks aika ripeesti. Kaheksalta sisään ennätyksellisen rauhallisissa merkeissä, mikä oli ihanaa vaihtelua siihen järkyttävään ryysispaskapaniikkiin. Tokaan riviin about keskelle, iha jees. Philadelphia Dynamite veti settii puol kymmeneltä. Märvel alotti puol ykstoista, ja voi jeesus siinä oli kyl... Naurettava bändi näin suoraan sanottuna. Musa oli ihan jees, mutten oo koskaan osannu ottaa todesta bändiä joka soittaa maskit päällä niin että ne peittää omat kasvonsa. Miksi, oi miksi? Haluun nähä edes soittajien kasvojen piirteet, siks esim. Kissin maskit on iha jees vielä mun mielestä. Mut näillä herroilla oli jotku ylikireet batmanilta lainatut nahkamaskit... + Sit vielä iha liian pienet vaatteet muutenki, sai pelätä et millon laulajan takin napit sinkoo mun silmään :'D

Mike Monroe alotti tiukan settinsä vuoden vaihtuessa kun kello löi kakstoista. Voi sitä riehuntaa mikä siinä alko, ai että ♥ Keikan aikana sattui ja tapahtui, eräs juopunut nainen kärrättiin pois + keikka kind of keskeyty tän väliepisodin vuoks. Hypin ja riehuin muuten koko keikan alusta loppuun täysillä fiiliksillä. Sain napattua mukaan ekaks suoraan Mikeltä vesipullon jonka sisältö oli KYLMÄÄ ja autto kovaan janoon pirusti, vaikka järkkärit tarjoilikin ystävällisesti juotavaa pitkin keikkaa. Seuraavaks käteen sattukin sitten Mike Monroen pyyhe, sillä sai mukavasti omatki hikinorot pyyhittyä loppukeikan ajan.


Jossai vaihees Mike toi bäkkäriltä viinirypäleitä, mehua ja mansikoita. Sain yhen puoliraa'an mansikan repästyä ittelleni, kyllä se maistu ihan helvetin hyvältä siinä tunnelmassa! Sit nää viskeli jotain postikortteja pitkin lavaa ja lavan edustaa, sain yhen semmosen suoraan syliin joten sekin lähti sit mukaan. Tähän laitan settilistan:



I Got It a Right
Trick Of The Wrist
Got Blood?
Modern Day Miracle
Motorvatin
Hammersmith Palais
'78
Nothin's Alright
Not Faking It
Superpowered Superfly
Bombs Away
While You Were Lookin At Me
I Wanna Be Loved
Back To Mystery City
Malibu Beach Nightmare
Dead, Jail Or Rock N' Roll
----
Bama Lama Loo (ft. Eduardo Martinez)
Looking At You
1970
Blitzkrieg Bop


Voi vähän noloo olin iha "wtf kuka toi jäbä on" ku toi eduardo talsi lavalle ja otti sen omakseen ku joku isoki nimi :') Hehe, aina ei kaikkii voi tietää... Keikan jälkeen jäin tähyilemää siihe lavankulmalle aidan viereen plekui sun muuta krääsää, ku verhon takaa lavan nurkasta ryömi Mike Monroe siihe meijän eteen ja heilutteli jotai käsissä. Sit se heitti sen jonku mulle, osu mun tisseihin ja vittu se tippu alas. Venlan kamera näytti et kyseessä oli rannekoru, ja huusin järkkärin paikalle joka anto sen kiltisti mulle. Oon kyl enemmän kun ilonen tosta, harvalla varmaan on :) Btw nauroin ku näin ton saman rannekorun Mikellä käes ku katoin Voice Of Finlandii, mulla oli itel just sillon kädes se :D


Mutjuu tälläne reissu. Keikka loppu vasta joskus kahelta, ja himas olin about neljältä. Aivan vitun loistava uus vuos, ei voi muuta sanoo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti