perjantai 16. elokuuta 2013

Love was twisted and pointed at you

Tää on kuultu ja sanottu kaks miljoonaa kertaa, mut vittu miten musiikki voi olla silkkaa täydellisyyttä. Se valtaa huoneen jokasen nurkan, ottaa haltuunsa niin elollisen kuin elottoman materian. Sitä tuntuu ku kelluis lämpimässä vedessä. Eargasm.


Oon miettiny mitkä mun 5 lempibändiä ois nykyään. Mun top5 on selkeytynyt mulle viikko viikolta enemmän, ja nyt osaisin jopa sanoa sen. En välttämättä että missä järjestyksessä, koska kaikki on mulle tosi tärkeitä. Guns N' Roses, Slash, Avenged Sevenfold, Pantera ja Steel Panther. Pyhä viisinäisyys. Tosta ylle linkatusta biisistäkään mulla ei oo mitään sanottavaa. Se on vitun täydellinen. Olkoon vaikka miten kliseisin ja tunnetuin veto bändiltä, mut se ei oo sitä turhaan. What a masterpiece. Ja toi video. Miten video voikaan yksinkertasuudessaan kuvastaa biisiä niin täydellisesti.

(1) Tumblr

Viime viikon torstaina karkasimme Hannan kanssa Tampereelle särkkikseen. Olin kuin yks niistä 5 vuotiaista lapsista nenä kiinni delfinaarion lasissa. Vittu et mä rakastan niitä eläimiä, ne on niin kauniita ja älykkäitä. Delfiinit on ollu mulle tärkeitä jo ihan pienestä pitäen, en tiiä mikä niissä sitten kiehtoo niin paljon. Ainiin, uus ennätys tuli rikottua kun ekaa kertaa miesmuistiin tais olla huvipuistoreissu ilman oksentamista.

Särkkäilyn jälkee eksyttiin kappas vaan Raideriin ihastelemaan halpaa bisseä ja lonkkua. Hieman tuiterissa osasin ulkomuistista myös reitin Jack The Roosteriin. Meno yltyi mielenkiintoseks ja lopulta löydettiin ittemme terassin ulkopuolelta istumasta, ihmettelemästä sitä kui missattii vika juna ja nyt pitäs löytää yöpaikka. Toisinsanoen, Hervanta kutsui. Siinä mielenkiintoisten tapahtumien mekassa meininki jatkui mm. ostoskärryrallin muodossa. Hilpeetä. Seuraavana päivänä sit kotiuduin himaanki.


Just tällä hetkellä mun elämä on yhtä valtavaa kysymysmerkkiä. En itekkään tiiä missä mennään ja mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Kannelmäki, Valkeakoski, Vantaa, Tampere. Vaihtoehtoja on monia ja nekään ei oo tavallaan ees mun itteni päätettävissä. Mun kohtalo on jonkun toisen käsissä. Saa nähä osuuko arpaonni mun kohalle tällä kertaa.


Pitäis käydä autokoulu loppuun nyt kun on taas aikaa. Pari ajotuntia ja inssin uusiminen, ei paha. Muutenkin lähipäivät ovat varsin yllätyksellisiä. Tänään meen Willulaan moikkaamaan kivaa kaveria pitkästä aikaa kunnolla ajan kanssa. Pitäis myös siivota. Kumma kyllä, mulla ei oo ollut niin yksinäinen olo kun ennen vaikka oon kyhjöttänyt kaks viikkoa yksin himassa. Arki täyttyy työkkärissä juoksemisesta ja arkisten asioiden hoitamisesta. Täytyy siis nyt jatkaa pyykkäämistä.

4 kommenttia:

  1. iha btw mitä kajaalia/silmänrajauskynää käytät? ku oon kattonu et sul on kivat rajaukset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumene Natural Coden se perus musta kajaalikynä käytössä, ja kiitosta :)

      Poista
  2. televios tuli michael monroen 50-vuotiskonsertti ja kattelin sitä ja säikähdin ku yhtäkkiä bongasin sun(?) kasvot sieltä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep siellähän minä, ei mun naamaa tarvitse säikähtää :D

      Poista