lauantai 7. syyskuuta 2013

House full of roses

Kuka tunnistaa?
Rupesin tässä taas jälleen miettimään mikä on mun mielestä kaunista, kun mulla on taas fiilis että haluisin laittautua nätiks. Kauneus on katsojan silmissä, ja mun mielestä stereotyyppinen kauneus on hieman yliarvostettua. Tai iso osa siis olettaa että puhutaan missimäisestä hoikasta blondista jos puhutaan kauneudesta. In my opinion kauneus on sitä et oot sellanen ku haluut olla. Mä pidän itteeni omalla tavallani kauniina koska näytän siltä miltä haluan, vaikken ehkä yhteiskunnan muotteihin mahdukaan.

Saarnan päätteeks haluun sanoa et ulkokuori todellakin on vaan plussaa, mutta jos ihminen on täysin mätä sisältä niin sitä ei pelasta mikään. Arvostan rehellisyyttä, luotettavuutta, empatiaa ja semmosta aitoa lämpöä ja läheisyyttä niin henkisellä ku fyysiselläki tasolla. Semmonen ihminen on musta kaikkein kaunein.


Jepskukkuu eli yks kauniista asioista mistä pidän itessäni on kynnet, se ei tullut varmaan kellekään kovin yllätyksenä. Oon ollut iha friikki tässä viime aikoina kun mun kokoelmiin on eksynyt 12 uutta lakkaa, ja 3 meinaan vielä ostaa. En haluu ees tietää paljon noihin on yhteensä rahaa uponnut, kun se mammona tuppaa olemaan nyt muutenkin vähän kortilla..


Goshin lakka tarttui mukaan kun Mavalan South Beach Pinkiä en oo mistään löytänyt pariin vuoteen. Netistä en nyt jaksa tilata joten toi oli suhteellisen lähellä, ehkä aavistuksen verran liian räikeä pinkki mutta enivei. Isadoran Sugar Crush lakkoihin oon täysin rakastunut, ja toi Candy Crush on mun eka kyseistä kokoelmaa. Tarkotuksena on ostaa tosiaan vielä Ocean, Love ja Pool Crush sävyt.


Enemmän tai vähemmän glitterisiä lakkoja. Toi Angry Birds -lakka on täysin samaa kun mitä Natural Codella on ollut aikaisemminkin, nyt se on vaan lanseerattu tohon mallistoon. Kys. lakka olikin multa jo lopussa joten ostin ton ja laitoin edellisen purtilon pohjalta jämät siihen sekaan. Noi fastdry lakat oli must have koska ne peittää melko vähän ja jättää semmosen upeen heleän jäljen kynnelle. Fergien "diskolakka" on näistä mun ehoton lemppari, sillä saa täydelliset avaruuskynnet aikaan ja näyttää uskomattoman upeelta :3


Seuraavana Jolly Jewelsit. Ihania glitterlakkoja joita on tarttunut aina Seppälän reissuilta mukaan. Kaks ekaa on melko samanlaiset, koska toi toka ei mun mielestä sopinutkaan niin hyvin yhteen lakkaukseen kun olisin halunnut. Täytynee kokeilla vielä tota ekaa siis. Erillistä kuvaa en jaksa laittaa tosiaan vahvistavasta aluslakasta ja päällyslakasta mitkä oon myös ostanut.



Lisäks uusimpia hankintoja on Hellsinki Rockshopista haettu Panteran olkalaukku. Pitkään mietin Panteran ja Gunnareiden välillä, mutta päädyin sitten Panteraan kun mulla on niin paljon kaikkea muuta GNR kamaa. Uus laukku täyty tosiaan hommaa ku mun 3-4 vuotta vanha marimekon laukku alko olee reikiä täynnä ja hajoomispisteessä. Hyvin tuo laukku on tässä parisen viikkoa hommiaan hoitanut :)


Cybershopissa kävin samoihin aikoihin ostelemassa vähän varusteita syksyyn. Putiikista mukaan lähti noi skeletonkynsikkäät, joista oon saanu kuulla emokuittailuja. Anteeks mitä? :D Oon tosi emo kyllä. No, ei kiinnosta ite tykkään! Noi ylemmät onki sitte semmoset sormikkaat millä pystyy noil pinkeillä sormenpäillä käyttämään älypuhelinta ilman että tarvii ottaa käsineitä pois. Epäilin vahvasti ennenkuin laitoin käteen ja ite kokeilin, se oikeesti toimii :o Tulee varmasti kovaan käyttöön kun on niin kätevät.

Kuvasta puuttuu ihana löysä musta neulepipo jonka ostin. Iso myssy mahtuu syvälle päähän ja on törkeen lämmin, joten sekin tulee käyttöön varmasti viimestään talvella paukkupakkasilla. On se tosin pari testikertaa ollut jo käytössä ja tykkään purr :3 Ostin myös vaaleenpunaset tassukuulokkeet mutta ne oli suoraan sanottuna ihan paskat joten jäi käyttämättä. Sitten voidaankin siirtyä EMPin tilaukseen jonka tilasin jo heinäkuun alussa...


Kahet ihanat lakanat. Maksoin itteni kipeeks noista, mutta on sen arvoset. Muutenkin mulle hommattiin 80x60 cm kokonen jättityyny, ja noi tyynyliinat sopii sitten siihen.



Kolme toppia. Varsinkin alimmainen iski mun silmään välittömästi (ylläri? :DDDD). Oon yrittänyt bändipaitojen sijaan nykyään kerätä noita toppeja enemmän, ovat paljon naisellisempia ja silleen. Itsehän en jaksa kavennella ja leikellä noita mun bändipaitoja vaikka pitäis ja on useesti ollut työn alla.



Tää huppari on ihan vitun upee suoraan sanottuna. Kirsikkana kakun päällä se on viel törkeen lämmin ja ihanan tuntunen päällä, en yhtään kadu vaikka maksoikin maltaita.



Tältä mun huone näyttää siis nykysellään. Toi ruskee nukkamatto on kans uus. Onpahan sit jotain kun muuttaa omaan kämppään. Vielä kun sais kunnollisen kattolampun niin ois perfect. Viime ajat on mennyt tälläsiä juttuja suunnitellessa ja miettiessä ja velvollisuuksia suorittaen. Työkkäri ja sossu on tullut hyvinkin tutuiksi, oon laittanut yli 20 työhakemusta eteenpäin, kattellut asuntoja, ravannut hammaslääkärissä ja lisäks terveysasemalla ja labroissakin selvittelemässä mun väsymystä. Henkisesti jaksaisin rullata vaikka miten paljon, mutta fyysisesti tuntuu siltä ettei 16 tuntiakaan unta vuorokaudessa riitä. Veikkaan että anemia iskenyt taas...


Ainiin, sain mä eilen ajokortinkin. Tai siis ajoluvan, kortti tulee vasta parin viikon päästä. Kolmas kerta toden sanoi, pelkäsin inssissä nii saatanasti koska siihen oli uponnut jo omaisuus rahaa. No, pääsinpähän siitäkin eroon, vuoden päivät mä autokoulun listoilla roikuin.. Julkkis-BB alko ja Andy on siellä, senhän kaikki varmasti jo tietääkin. En oo vuosiin ees vilkassu kyseistä paskasarjaa, mut nyt sitä on pakko kattoa. Andy on kuitenkin sen verran mielenkiintonen persoona, ja uskon että tää tekee oikeestaan hyvää sen julkisuuskuvalle kun ihmiset huomaa että hei, ei se äijä ookkaan niin sekasin kun luullaan. Se on oikeesti ihan fiksu kaveri.


Mitähän muuta tässä ois.... Ihan vitusti kaikkee ku oon ollut niin laiska päivittää blogia :D Nöyrä anteekspyyntö raamatusta, kiva jos luette loppuun asti. AAAAAAAA unohin melkeen yhen helvetin tärkeen asian!

Omnom ♥

1 kommentti:

  1. oijoi, ihania ostoksia! :) varsinkin noi lakanat oli ihan törkeen hienoja :o

    VastaaPoista