lauantai 28. toukokuuta 2011

I am sailing

Kuulin juuri maailman parhaan version Rod Stewartin biisistä. Voisin esitellä sen teille.


Voi että en osaa sanoo tohon oikeestaan mitään. Se vei kaikki sanat suusta kun kuuntelin. Tai no, sen voin sanoo et Axl Rose on Jumalan ruumiillistuma. Mun rakkaus sen ääntä kohtaan ei vaan koskaan lakkaa.

Nyt ei oikee ajatus kulje ton jälkeen :D Oon iha kananlihalla tuitui. Kerronpa nyt et mitä mulle on kuulunu tänä hiljasena ajanjaksona. Mulle on kuulunut koulua. Koulua. Koulua. Ja vielä vähän koulua. Viikko enään ja sit oon vapaa ku taivaan lintu. Ainaki väliaikasesti. Tein mm. bilsan portfolion josta tuli 36 sivuu pitkä! Oon erittäin ylpee itestäni, ja rakastan bilsaa. En malta oottaa opettajan arviota siitä :D
Mitäs mitäs. Kävin tos torstaina Tammisaares Dragsvikissä ruotsin ryhmän kanssa. Meil oli ruotsinkielinen vierailu ruotsinkielisessä varuskunnassa. Iha kivaa, mut yli puolet elämyksestä meni hukkaan ku en tajunnu ku muutaman hassun sanan mitä ne selitti meille :D Mut siel oli kyl iha vitun siisti meininki, en oo ennen armeijan mailla käyny.

Saatiin kokeilla ampuu laseraseilla, kiväärillä ja pistoolilla. Menin maahan makaa ja otin kiväärin käteen, tähtäsin parinkymmenen metrin pääs olevaa maalitauluun ja pistelin menemään. 10 laukauksesta maksimipisteet oli 100, ja mä sain komeesti 95. Se inttiukko vieres sano mulle suomeks et se on iha hiton hyvä tulos ensikertalaiselta, ehkä pitäis harkita urasuunnitelmia tarkkuusammunnan puolelle.. :D

Mut parasta sielä oli vene. Seilaaminen. Se oli semmone joku G-vene joka meni mun mielestä iha vitun lujaa nii et huulet vaa lepatti siin istuessa. Istuin semmosen random pölkyn päällä ja siin oli vaa joku remmi mistä pidin kaksin käsin kiinni. Itse asiassa puristin sitä iha saakelin lujaa ku pelkäsin lentäväni kyydistä veneen hyppiessä aallonharjalta toiselle :D Oli se paljon hauskempi ku mikää huvipuistolaite. Ja kastu mukavasti jarrutellessa :)

Ah tänään haravoin vähän tääl mökin pihalla samalla ku isä leikkas nurmikkoo. Sit mä vaa lähin kulkemaa sen vanavedessä iha vaan sen takia et vastaleikatun nurmikon tuoksahdukset on maailman parasta. Siinä sitte laahustelin aikani ja kokeilin välillä leikatakki nurmikkoo. Tajusin etten oo ikinää leikannu ruohoo :o

Hmmm oisko tää tässä. Pahoittelen kuvien huutavaa puutetta, mut mulla ei tällä hetkellä ole mitään kuvia mitä jakaa muille :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti