torstai 12. toukokuuta 2011

Seems somehow I've found the will to live

Hohoho just katoin et mul meni 4 vuorokautta rikki sisäänkirjautuneena NewGNR foorumilla! :D

Täs keväällä on nyt iha saakelisti hommaa, kouluhommia riittää joka sormelle. Pitäis Venlan kans kirjottaa Bilsan tutkimus puhtaaks, mul ois puol hissan kirjaa lukematta ja tekemättä, joku runokokoelma pitää lukee ja siitä joku kansio valmistella, koht on koeviikko... ÄÄÄÄ kuolen tähän. Ootan niin sitä kesälomaa, lupaan etten tee vittu yhtään mitään opiskeluun liittyvää.

Kouluun liittyvää joo.. Olin tos maanantaina kielikylvyssä ruotsinkielisellä ala-asteella. Olin eskari-ikästen kanssa tutkimassa metsää ja seuraamassa miten ekaluokkalaiset opetteli matikantunnilla viivottimenkäyttöä, kelpais mullekin tollaset koulupäivät :D Ja ymmärsin kyl ne jutut mitä siel puhuttiin, mut en ite puhunu koko päivän aikana yhtään mitään. Ehkä joskus, ruotsi on mun mielestä vaan NIIN turha kieli. Siis joo, kyl sitä suomes ja tällei pohjoismais on iha jees osaa mut tällei yleispätevästi. Ois mieluummi joku pakko-espanja tai -ranska.

Must tuntuu et ketää ei kiinnosta lukee tätä ku en ikinä jaksa laittaa kuvii mun blogiin. Ei voi mitään. Teksti saa tälläkin kertaa luvan riittää.
Btw mul on varmaa 2 tai 3 blogitekstien otsikkoo Locomotivesta? :D Se on vaan niin hieno biisi kanssa alusta loppuun.


Musasta puheenollen. Oon tässä luukuttanu Volbeatia kun Jani lainas mulle sen uusimman levyn. Näist biiseistä tulee kesänen fiilis, ja on mukava kuunnella. Suunnitelmis oliskin nyt ostaa lisää levyjä + sit kesällä iPod-kajarit ois rock. Kassotaan millon raha moiseen riittää.

Kävin tänään erityisopettajan puheilla mun keskittymisongelmiin liittyen. Oon omasta mielestä tosi hidas lukemaan ja mun keskittyminen on verrattavissa nollaan jos luokas on vähänki hälinää. En vaan pysty esim. lukemaa jotai sellases metelis. Ja sit ku lukio on pelkkää suorittamista ja asiat mennää läpi juosten kusten, ni numerot on romahtanu aika reippaalla kädellä alaspäi. Nyt sain sit luultavasti sen selvyyden siihenki mistä tää kaikki johtuu.

Tein testin mun oppimistavasta, ja tuloksena oli auditiivinen oppija. Olin tän osannu kyl jo aavistaa etukäteen, koska peruskoulussa opin kaiken tunneilla kuuntelemalla eikä tarvinnut lukea kokeisiin oikeastaan ollenkaan. Musan kuuntelu kans tehostaa mun opiskelua (kiitokset niille jotka ei anna kuunnella musaa tunneilla!), ja just kaikki ylimääränen taustamelu sit häiritsee iha mielettömästi. Mä oon sen tyypin mukaan kuulema joku ns. harvinaisuus nyky-yhteiskunnassa, kun kaikki on niin visuaalista :D Ja visuaalisten opetusjärjestelmien takia mun koulu onki vähä hankalampaa ku joudun prosessoimaa ite kaikki asiat päässäni.. On se kivaa olla joka asiassa nii vitun ernu -.-

Haha nauroin tänään kun olin tuolla puistossa kävelemässä koulumatkalla himaan. Pari varhaisteiniä pyöräilee niin coolina mun ohi ja tokasee kunnon lissuaksentilla vääntäen "No onpas sulla nyt hienot housut! HUOMAA SARKASMI XDDDD". Mun ei tarvinnut kun kohottaa kerran niille pyhää keskimmäistä sormeani ni kakarat hiljeni. Ei siinä muuta, mut tol asenteel ne saattaa saaha turpaan joltaki. Ehkei multa, mut ken tietää... Asiaa selventäen mulla oli siis mustavalkoset housut, ne herättää aina iha vitusti huomiota ja kuulen millon mitäki kommenttii niistä :D Jännä juttu.

Oisko tää tässä? Katotaan millon ens kerran kerkeen kirjottamaan, nyt on nii monta rautaa tulessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti