sunnuntai 20. marraskuuta 2011

I'll pay you at another time

Wäääää mul ois kauhee shoppailukuume, mut mitään en saa aikaseks koska a) oon kuluttanu jo vitusti rahaa ja b) en viiti koko aikaa ruinaa faijaltakaa. Mä vaan niin tarviisin nyt mm. uudet lapaset, hupparin, pari paitaa ja lisäks mul on into tehä mun farkkurotsi loppuun. Tosin loppuun on vielä pitkä aika, koska se on niin totaalisen vaiheessa vielä :D


Paradise City on jotenkin vaan niin perus rockbiisi josta tulee vanhat kunnon kesäpäivät mieleen kavereiden kans "kylillä" hengaillessa. Tulee vaa nii hyvät vibat tästä ai että ♥ Periaatteessa vähän sääd et onnistun just nyt kaipaamaan kesää kun on taas tullu pakkasta :D No mut kuitenkin ootan innolla talvea!



Ostin tossa melekeen viikko sitten bäkkäristä läjän patcheja kun olivat 2-3 e kpl muuton takia. Täytyis taas ruveta ompelemaan näitä tohon takkiin, paitsi päätin just et toi gnr selkäpatchi menee kuitenkin varmaan sit nahkaliiviin.

Nappasin tähän samaan postiin nyt sitten kuvan mun laukusta jota tuunasin äsken. Käytän tätä aina koulussa, se on tommone perus marimekkolaukku. Voin tehä jossain vaiheessa kokonaan oman postauksen mun laukuista, niitä kun on tässä kertynyt. Laukun työnnän siis tähän väliin koska toi patchi kuuluu näihin yllämainittuihin just ostettuihin.

Nam oon ihan in lööv with joulu koska jouluomenat ♥ Ihanaa niitä on viimein tullu kauppoihin! Ne on jotain niin parhaita, ihanan punasia ja herkullisen näkösiä. Plus sitten tää jouluomenalimu, sekin löytyy jo kauppojen hyllyköistä. Tykkään näistä joulu-ajan sesonkituotteista! :>

Jouluomena+Hardrock♥
Taas jutskailen tästä mun ostoshimosta. Tarviisin tosiaan hupparin, ja tarkotuksena ois sijoittaa rahaa seuraavaks Hellsinki rockshoppiin sen hupparin + parin paidan muodossa. mötleyhuppari, crashdietpaita jaaaa sit kans mötleypaita. Volbeatin toppi ois kiva tilata täs joksus EMPiltä.
Sit kans tarviisin vaik mitä perustavaraa H&M:ästä. Ei nää perusteinimuotikaupat oo mitenkää muita huonompia, niistäkin tekee löytöjä jos osaa etsiä ja stailata. Sielt pitäis tilata ainakin hame, toppi, flanellipaita... Ja sit jos niit kivoi lapasii jostai löytyis.


Jahei! Ostin aivan ihanan mekon vanhojentansseihin <3 Tummanpunanen väri pukee mua muutenkin ja toi on malliltaan tuommonen kunnon prinsessaröyhelö, just hyvä mun makuun. Tosta yläosasta tulee vähän erilainen, symmetrisempi ja vielä hienompi. Nyt pitäis löytää viel tanssimista ajatellen hyvät peruskengät ja silleesti, sit alkais olla kaikki kondiksessa helmikuuta varten. Katsokaa ja ihailkaa, oli sillä vittu hintaakin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti