lauantai 26. marraskuuta 2011

We don't need a cure


Tällästä tänään. Taas on jo paljon kerennyt tapahtumaan sitten edellisen kirjotuksen. Äikänkoe oli tänään, torstaina ja perjantaina taas ei ollut ollenkaan koulua.


Joo elikkäs tuli sit haettua mulle ja Eliakselle liput Black Sabbathin keikalle. Kenttäliput oli tähtäimessä, mut saatana vaik olin 3,5 h jonottaneena ekana jonossa väittivät ne mulle et kentät oli loppuunmyyty. No, saatiin sit alakatsomosta kyl hyvät paikat, ei siinä mitään. Pikkasen vaan kyrpi siinä vaiheessa ku kuulen miten mun jälkeen jonossa olleet jätkät huutaa ja hyppii toistensa kaulassa "VITTU KENTTÄLIPUT EI JUMALAUTA <3333" Haistakaa vittu hei salee ei mulle myyneet -.-


Juu ei mul muuta. Ens kerral enemmän.

1 kommentti:

  1. Otas kuvia ja videoita keikalta, haluun nähä millane meininki siel, kiitos! :)

    VastaaPoista