perjantai 9. joulukuuta 2011

I'd say we've kicked some ass

Ei saatana antakaa mun haukkoo vielä hetki henkeeni... En voi todeta muuta ku et ens vuodesta on tulossa kyl kaikkien aikojen keikkavuos! Jo nyt vähä ennen jouluu mulla on jo useempi toinen toistaan mahtavampi bändi tiedossa mitä tuun näkee ens vuoden puolella. Ei vittu nyt maittaa kyl jatkaa näitä harmaita talvipäiviä eteenpäin vaikka ilman luntakin.. Eiku hups taisin jo unohtaa, nythän sitä lunta tulee ♥

Vuos alkaa nosturissa kun vuoden ensimmäisten kellonlyöntien hetkillä Mike Monroe vetää keikkaansa. Ei vitjat voi olla että tulee paras uusvuos aikoihin! Mikäs sen hienompaa tunnelmaa ku hikisenä keikalla huutaa ilmoille uudet uudenvuodenlupaukset.


Maaliskuussa koettaa yks keikka mitä oon oottanut innolla. Steel Panther nosturissa, ai jeesus siit tulee paras ilta (näinhän mä sanon joka keikan kohalla öh?). Aaaaaaaaaa en pysty olee kattomatta niitä toinen toistaan loistavampia covereita youtubesta mitä nää jätkät on vetäny, aivan loistavia. Puhumattakaan niiden omista biiseistä, kelpuutan <3


Huhtikuu = Judas Priest! Tännekki suhteiden kautta mulla on jo teoriassa liput :))) Vitutti niin ankarasti ku ei päässyt saunaan kattomaan mut thank god joku korkeampi voima on kuullut mun rukoukset ja priest tuleeki vetäsemään uuestaan ns. viimesen suomen keikkansa. En malta oottaa shiiiiit..


Toukokuussa sitte Black Sabbath ja vieläpä originalkokoonpanolla! Tarviiko tästä sen enempää kertoa, häh? :DD Kaikki klassikot ja vähän ekstraakin säveltäjien itse soittamana ehkä viimeisiä kertoja... Tunnen olevani etuoikeutettu ku saa tälläsii mahollisuuksia.


Mut tää tänpäivänen tieto räjäytti tajunnan jonnekkin huitsinvittuun. Kesäkuun alussa Kaisaniemen valtaa MÖTLEY FUCKIN' CRÜE ja lämppärinä vittu CRASHDÏET! Eiiii saaaaatana kusen hunajaa jos tää kaikki on oikeesti toteutumassa ja itken verta jos näänki vaa liian hyvää unta. Ja paikanpäällä on vielä yks julkistamaton esiintyjä, sillä ei oo enää väliä vaik Petri Nygård ois vetämässä käteen siellä. Mötley ja diet, ai vittu mun vuos on pelastunut!


Unohtamatta tietenkin fanien suusta suuhun kulkevia huhupuheita muista keikoista. Metallican ois tarkotus siirtää euroopan kiertue ens vuodelle, Gunnareiden huhutaan järkkäilevän euroopankeikkoja... Toi kaikki on liian hyvää ollakseen totta, oon jo nyt onnesta soikeena ni en ees haluu tietää mitä tapahtuis jos nää kaks nimee viel täydentäis Suomen keikkalistaa. Voi jeesus sentää.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti