sunnuntai 4. joulukuuta 2011

He's the one that makes you feel alright

Tällee ku mä funtsin nytte, oon helvetin onnellinen ihminen. Tyytyväinen nykytilanteeseen, mulla menee hyvin. Paremmin kun hyvin. Kaikki vois olla niin päin vittua. Mulla on perhe, ystäviä jotka välittää, en oo enää säälittävien kusipäiden silmätikkuna. Ei elämä oo ruusuilla tanssimista, mut oon silti tyytyväinen. Elämän ylä- ja alamäistä huolimatta oon tasapainonen ihminen :)

Eilinen meni kyl nappiin! Oli kiva ilta kaikin puolin. Sain Venlan myötä pelastuksen ja pääsylipun Steel Pantheriin vaik oma rahatilanne on nyt reippaasti miinuksen puolella enkä velkoja saa vielä hetkeen maksettua... Mut tärkein on se lippu, ja se multa löytyy nyt.


Ruoholahen nutalla ei aluks tapahtunu muuta ku lagaamista ja jotku jäbät soitti akustisesti jotai randomia, en hirveesti kuunnellu mitä. Sen jälkee tuli sit astetta hienompi jammaussessio jossa mm. Elias ja pari muuta jäbää soitteli kaikkee vitun randomii akustisesti. Sieltä tuli mm. kaikille tuttu Paranoid ja Holy Diver suomeks, oh yes.. :D


Myääh joskus me sit käytiin kaupas hakee purtavaa ja silleen. Ostin pari täytettyy reissarii, ja niil vetelin koko eilispäivän. Sit alko tulee ku saavista kaatamalla kaikkii kivoi pändei peräkanaa mm. Cherika, BadAss Democracy, Broken Chainz, Urja, öyyäääh sit joskus oli myös näitte jälkee Guild Of Passion. Ja sit tietenki myös illan viimesenä Muddy Bones, jonka keikka oli kaikessa sekoilussaan loistava. Aijai voisin ottaa uusiks ton päivän!


Tänään sitte luvassa vähä siivoilua ja huomenna taas kouluun. Itsenäisyyspv, ja taas kouluu. Sellasta tää on. But hey I like it! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti