lauantai 24. maaliskuuta 2012

This is the poison we take

Tumblr_l7tsq42hzb1qc4obho1_500_large 

How long we can stay in a world our minds created, in a world that's full of shit?

Entä jos kaikki mun kokema onki vaa harhaa. Mitään ei oikeesti tapahukkaa ja mitään ei oo olemassa. Näin vuodenkin jälkeen joudun välillä kyseenalaistamaa itteni ja mun tilannetajuni. Se kun oot kerran ollu täysin sekasin ja avuttomassa jamassa, kostautuu vielä pitkään jälkeenpäinkin.


Ehkä se on joillekki terveellistä välillä pysähtyä ajattelemaan, mut sillon ku mua masentaa ni must tuntuu et pahennan tätä oloa vaan tällä. Aivojen läpi virtaa ihan liian diippii shittii... Joka tekee mut pikkuhiljaa vainoharhaseks ja rupeen kyseenalaistamaan kaiken. Siis oikeesti ihan kaiken. Toivon ettei tää mee yhtä pitkälle ku viimeks. Toivon et tää vaan menis äkkiä ohi. Kukaan ei voi toivoo tämmöstä fiilistä itelleen vapaaehtosesti. Harmi vaan et aivan liian moni ihminen on ollut tai tulee joskus olemaan täysin samankaltasessa tilassa.


Tuntuu nyt vaa siltä etten vittu riitä yhtään mihinkään. Toivoa en oo viel heittäny menemään, pidän siitä kiinni kynsin ja hampain. There is always light at the end, it doesn't matter how dark is the way I'm walking. Tarviisin nyt muuta tekemistä. Ja tiiän tasan tarkkaan millasta, mut se ei nyt onnistu. Se saa ahistumaan vielä vähän lisää. What the fuck should I do?

Tähän voisin sanoa legendaarisesti "Se tunne kun..."


Tumblr_m0kg9k9a9f1ro85i5o1_500_large 


Eilen tuli kränää Janin kanssa mun liikunnanpuutteesta. Esittelin mukaylpeenä mun uusii farkkui, ja vastaukseks sain ainoastaan näin kauniin argumentin: "Sun pitäis liikkuu enemmän, miehet tykkää hoikista tytöistä."
Joo, tiedän. Se on tosi tollo välillä ja päästelee ties mitä sammakoita suustaan. Mut toi oli taas semmone juttu jota jäin miettimää koska se kolautti itsetuntoo taas kerran. Siitä huolimatta et se tyhmänä menee puhumaan välillä tollasia, rakastan sitä koko sydämestäni.


Njoo tosiaan. Oon täs ostanu kolmet uudet farkut, kahet korvikset, ketjut ja niittivyön täl viikol. Niittivyön ostin tänään ku olin mutsin kans stadissa shoppailemassa ja sovittamas vaatteita, se on semmone iha tavallinen kaksrivinen nahkavyö. Kävin tiistaina myös tekasemas taas työsopimuksen ens kesäks. Tähän voisin nyt sit työntää kuvaa kaikesta mitä oon shoppaillu ettei mee taas tylsäks.


Noniin siinähän noita nyt olikin en jaksa ettii enempää. Viel pitäs tilaa legginsit ja housut ja liivi ja vittu. Ei jotenki nyt ei vaan oikeesti jaksa aatella mitään. Tää koko kirjotus menee päi hevon helvettiä ku mun omat ajatukset on nii sekasin tai sanotaanko vaikka et muualla ku tässä kirjottamisessa. Haluisin et viikonloppu ois pian ohi, en jaksa istuu neljän seinän sisällä. Sais muuta aateltavaa.

Täs viikolla näin Heidii ku käytii kattoo Cherikaa Walkerssissa. Jaaa sit olin Venlan ja Sadun kans ruohiksessa viikko sitte lauantaina kattoo Cherikaa ja Guild Of Passionii, kai siel oli jotai muitki mut en muista eikä kiinnosta eiku niijoo siel oli se Sweet Bad Apples ekal keikallaan. Sitä edeltävänä torstaina olin taas kampittelemas Heidin kans ja käytii pihlajamäen nutal kattoo GOPia ja Cherikaa. Jaaaa sitä aikasemmin oli Steel Panther jota edeltävän perjantaina olin Haagas kattoo Cherikaa clubilla. Oon maininnu nyt Cherikan jo neljä kertaa ja toi oli viides, jokoha riittäis?

Tumblr_lqt4u0kvoo1qaobbko1_500_large 

Huoh. Päässä myllää miljoona ajatusta...

2 kommenttia:

  1. Eli en ole ainoa, jolla on tänään ollut harvinaisen huono päivä. Mä itse myös kauheesti mietin asioita ja se vaan pahentaa oloa, mutta en voi sille mitään, että ajattelen kaikkea, vaikka olisi tekemistä niin silti ajattelen ja se jos mikä masentaa. Silti pitää yrittää vain jaksaa, voimia sulle! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo näin on, ei aina joka päivä oo yhtä ruusuilla tanssimista :/

      Poista