perjantai 6. huhtikuuta 2012

I see your sister in her sunday dress

Noniin taas lisää kaikkea randomia kivaa juttua tänne! Okei tää viikko on ollut kyllä oikeastaan kaikin puolin ihan mukava, vaikka koeviikko olikin. Nyt on kuitenkin loma ja kiva fiilis. Viime viikonlopun olin mökillä. Oli ihanaa käydä mutaisen keväisissä maisemissa iltalenkillä ja katsoa kun jopa muurahaiset olivat jo liikkeellä! Se siitä keväästä sitten ku maanantaina tuli lisää lunta -.-

Tosissaan joo koeviikon kunniaks täl viikol oliki filosofian, bilsan, ruotsin ja kemian kokeet. Vähän on semmonen fiilis et kaikki meni enemmän tai vähemmän päin vittua, mut no ei se mitään parhaani yritin. Tiistaina kävin hakee matkahuollosta vihdoin ja viimein mun uudet bootsit. Pelotti ihan järkyttävästi et mitä jos ne oiski ollu liian pienet tai jotain... Mut ne oli täydelliset! Ois tehny mieli tirauttaa kyynel jos toinenkin, ne on niin unelmabootsit mistä oon aina haaveillu. En jaksanu ottaa niistä erikseen kuvaa joten kaivakaa tuolta blogin syövereistä huutonetistä pöllitty kuva :D

Nää jäbät on kyl iha lahjakkait!

Keskiviikkon sit Venlan kans käytiin tsekkaamas Walkerssis Urja ja Northern Seer akustisena. Oli ihan nasta meininki, paitsi se mesta on kyl ihan vitun ernupesäke.. Takaosa oli täys rellestäviä emoja sun muuta teinejä jeejee, yritä siinä samal kattoo sit keikkaa :D Jeez sit näitten jälkeen suunnattiin ratikal arabiaan jatkoille, mut todettiin taas et sillo puol kasin mais siel oli vaa jotai paskaa musaa joten lähettiin Heidii, Kaislaa ja Ainoo vastaan sinne johki kauppakeskukseen. Treffattii sitte faunattares mis ihmeteltii pannukakkumaista parta-agamaa ja ylisulosta sateenkaariboaa ♥ Unohtamatta hamsterin jättipalleja...


Loppujenlopuks me katottiin kunnolla ainoastaan vikana esiintyny Muddy Bones. Vähä yheksän jälkee sit ratikalle ja dösäl takas himaan, ja mulla oli aivan jäätävä nälkä. Himas sit olin varmaa josku puol yhentoist mais ja söin ruhtinaallisen iltapalan :)) Nam. Kaikinpuolin kiva ilta!

Mun mekko
Eilen kokeen jälkeen lähin Lauran kans stadiin shoppailee ja viettää aikaa yhes sekoillen. Taas jälleen tuli todettua et vaikka kuinka väität ittees persaukiseks, Lauran kans ei pidä lähtee ostoksille.. :D Morticias oli taas kerran tosi kivaa, myyjä kehu mun kroppaa ja sitä miten tahtois samanlaisen tiimalasivartalon ku mulla. Kiva et joku sentäs haluu tämmösen ku mulla... :'D Nojoo, olihan se totta et ku se mulle väkipakolla tyrkytti erilaisii vaatteita mitä sovittelin sit, katoin kerranki peilistä itteeni et oho niinpä tosiaan mulla on naisellisia muotoja. Ihastuin mm. yhteen huppariin, toppiin ja boleroon mut stna se on nii kallis kauppa et hyllyyn jäi. Kiva oli kuitenki sovitella! Kokeilinpas elämäni ekaa kertaa myös kunnon korsettia. Herranjeesus sit mun vyötärö vasta kaposelta näyttikin... O.o

Mäkkärissä meil oli tuijotuskilpailu retardien kalojen kans. Ne ressukat söi niit akvaarion kiviä ja syljeskeli pois. Mäkkireissun jälkeen sit bäkkäriin josta tarttu mukaan maailman ihanin asukokonaisuus. Sovitin kenkiä mitä olin jo pitkään kattellut, koko oli yhen pienempi ku mulla normaalisti mut sopi täydellisesti. Korkoa niis on yli 10 cm, mut silti ne on yllättävän helpot tepastella. Kaiken kukkuraks nää oli viimeset kappaleet koko kaupas ja ovh 109 e, alennettu hinta 50 e! Laura tempas mulle alerekistä jonku random mekon mitä kokeilen kenkien kanssa. No saatana, mekkoki oli mulle just täydellinen :D Sit ku kävelen kostyymit päällä ympäri kauppaa, kokeilen läpällä viel niittivyötä korostamaan vyötäröä. Siinä vaihees mä tiesin et nyt lähti kyl kaikki nää mukaan.


Kenkämarskis viel sit taiteiltii Lauran hameen kanssa ja se osti pitkävartiset maiharit. Sokoksen kautta sitten himaan, oli taas ihana ja onnistunu reissu. Tänään pitäs nyt vähä siivoilla sun muuta, saa nähä mitä saan aikaseks nyt loman aikana. Ihanaa pääsiäistä teille kaikille jotka luette blogiani :) ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti