lauantai 23. kesäkuuta 2012

How is it going bros? My name is HeidiRoxx!

Hyvää juhannusta jokaselle! Mun juhannus on melko ainutlaatunen, ihan pelkästään sen takia et oon kotona enkä tee mitään :o Yleesä ollaan oltu ees mökillä tai jotai, mut nyt vaa makaan himassa ja kattelen Pewdien videoita, johon otsikko viittaakin.

Duuniviikko oli jees, sain moneen kertaan kehuja mun oma-alotteisuudesta ja kekseliäisyydestä kun testailen kaikkii omii kikkoja siivouksessa. Aina on mukavaa kuulla positiivista palautetta, vaikken omasta mielestä niin innovatiivinen siivooja olekaan :DD Duunimatkat vähä kyrpii ku ne kestää törkeen kauan, ja nyt metrot ja junat kusee ni joudun menee kahella eri dösällä.


Eipä täs täl viikol oo kovin ihmeellisiä tapahtunut. Tiistain olin duunin jälkee Eliaksen kans stadis jonki aikaa mm. kahvil ja sillee. Torstain käytii faijan kans kaupoilla, ja miulla tarttu mukaan pari kosmetiikkatuotetta.


Sellassii. Verkkotarrat kynsiin, ripsientaivuttimet ja kynsilakkaa. Aurinkorasvaa ja tyvikohottajaa hiusten föönaukseen.


Wow, blogilla on jo 55 lukijaa. Ei mikään äärimmäisen ihmeellinen saavutus, mutta kuitenkin. Joitakin ihmisiä siis kiinnostaa ees jollakin asteella mitä mun elämässä tapahtuu! En oo kovin paljoa mainostanut mun blogia missään, jonkin verran demissä (ah <3) mut oikeestaan se jää sitten siihen. Mun piti 50 rajan rikkoutumisen kunniaks tehä jonkun näkönen teemapostaus, mut se on nyt kiireessä vähän jäänyt. Elkää huoliko, kyllä se sieltä vielä tulee aikanaan :) Oon myös harkinnut tekeväni jossain vaiheessa ehkä videopostausta, mutta saa nähdä viitsinkö. No, sen näkee sitten, jatkan nyt löhöömistä ja juhannuksen viettoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti