keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Where I lay my head is home

Joo nyt tämmöne äkkii pikapostaus muutaki ku keikkakuulumisia! Tai no jos tarkkoi ollaa ni tää ei sisälläkkää mitää muuta :DD Minkäs mahdat elämäntavoilles. Postaus sisältää myös randomeit kuvii mitä Niina laitto mulle eilen, otettu täs parin viikon sisäl. Dänx for photos dear!

Millos mä oon viimeks kirjotellu... Viikko sitten näköjään. Sain siit matikankokeesta 9 ½ ja todistukseen KYMPPI, vittu eka kymppi koko lukiossa ette arvaa kui ylpee oon itestäni! :)) Muutki meni iha jees, mut ne oli sit semmost mun normitasoo eli seiskaa tai alle. Perjantain koululla oli kesäkorva eli suomeks semmoi kind of kevätjuhlan tapanen oppilaiden järkkäämä. Koulun pändejä, ilmasta hattaraa, popparia, grillimakkaraa ja salaattia, jäätelöä... Kaikkee kivaa :) Kattelin myös mm. ku Laura ja Jones meni painimaa semmosis järettömis sumopainiasuissa, vittu en voinu lopettaa nauramista :D

Kissan naama lytyssä
Sit perjantai-iltana suuntasin tikkurilaan vernissaan tsekkaa Cherikaa, Shiraz Lanea ja Scene D' Chrymeä. Tai no, katoin vaan Cherikan ja Shiraz Lanen ku kello oli melkee kymmenen jo sit ni lähin himaan ettei menny kauheen myöhäseks. Shiraz Lanen näin ekaa kertaa vihdoin ja viimein livenä, ja tykkäsin kovasti.

Seuraavan päivän oli sit viel energia-areenal lakkiaiset. Mua ihan hävetti ku olin eilisen vaatteissa ja tukka paskasena. En viittiny mekkoo ja korkkareit laittaa ku pihal tuli vettä ku esterin perseestä. No, ironiaa ilmaisten laitoin sit tukan sliipatulle ponnarille, ponnariin rusetin ja rusettipannan viel päähän. Olinpa tosi kauniina, not :D Loppupäivän könysin himassa, illal olin Niinan kans jonki aikaa.


Sunnuntain Louhela Jam tos jokkarissa. Tai siis, makasin sängys puolet päiväst ja hesen kautta kävin hannan, venlan ja sadun kans sateessa toteemassa et jaha täällä ei oo porukkaa. En jaksanu sit siinä kauaa istuskella joten jatkoin matkaa mutsille. Maanantaista en ees kerro, lukekaa edellinen postaus kiitos.

DUCKFACE motherfuckers!
Eilen heräilin yhentoist maissa ja kuten oon miljoonasti jo monelle ihmiselle valittanu, kaikki paikat aivan vitun jumissa ja mustelmilla. Päiväl menin pihlajamäkeen kattoo semmoseen cooliin rokkitelttaan Urjan, Sweet Bad Applesin ja Northern Seerin keikat. Kaupan kautta himaan potemaan paskaa oloa.

Tänään mennää sit Sadun kans huomista varten jonottaa kaisaniemeen illal. Roudaan puol omaisuutta mukaan, mut täst tuleeki astetta spessumpi eväsretki. Käyn kuitenki viel huomen enne keikkaa himas viemäs ylimääräsii kamoi ja vaihtaa housut jnejne. Joten, ylihuomiseen, c ya!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti