tiistai 28. elokuuta 2012

I fell down to my feet and I saw they bled

Mocca ♥
Huh jopas oon pitänyt taukoa tässä blogin päivittelyssä, mut paljon tässä on tapahtunukkin. Tosiaan, miksi en oo nyt koulussa? Koska mieletön migreeni taas aamulla, oon ollut tässä sängyn orjana puol päivää ja nyt mun piti oikeestaan tulla vaan kuittaamaan wilmasta poissaolot. Ajatukseni kuitenkin ajautui tänne Dancing On Glass sekamelskaan ja päätin tulla päivittelemään kuulumiset.

Tässä on nyt sitten abivuos lähtenyt käyntiin ja mulla on ollut tolkuton tsemppi päällä ja oon ylpee itestäni! Oon koittanut ahkerasti pysyy kouluhommissa mukana, ja tähän mennessä myös onnistunut siinä. Autokoulu on alkanut kans ihan jees, koht pitäs alkaa ajotunnitkin. Vähän tuttuun tapaan oon stressaantunu taas tästä kaikesta muistamisen ja vastuun paljoudesta, mut eiköhä tää pikkuhiljaa mee ohi.

Viime torstaina oli taiteiden yö, eli toisinsanoen meikäläinen lähti stadiin kattomaan taidetta musiikkimuodossa. Mukaan lähti Venla, Satu, Janne ja näitten saksalaisvaihtari Tanja. Venlan ja Sadun kans mentii kaapelille tsekkaa sellaset pändit ku Cherika, Guild of Passion ja Muddy Bones. Välissä sit jutskailtiin kaikkien tuttujen kanssa, meitä oli yhessä vaiheessa oikeen iso rinki ihmisiä... Minä, Venla, Satu, Heidi, Kaisla, Aino, Sara, Linda, Pinja ja Heli ainakin. Ja Linda oli kännissä ku käki, uutta? :D:D Ite bändit oli jälleen kerran loistavia ja nautin keikkailusta pitkästä aikaan. En ees muista millon aikasemmin oisin ollu keikalla.. Liian pitkä aika kuitenkin.


Sit perjantai... ♥ Mocca tuli meille :) Nyt on siis kaks kissaa tässä taloudessa. Pari ekaa päivää Candy sähis ja muris tolle pienemmälle poitsulle, mut Mocca onkin varsinainen risto reipas. Se oli, tuli ja asettu taloks ilman MITÄÄN komplikaatioita, uskomattoman urhee pikkupoika! :D Ja se syö ku hevonen... Sille uppoo varmaan 3-6 ruoka-annosta päivässä :D Laitetaan tähän loppuun vielä kuvia herrasta :> Kissakuvat on ottanu Niina!

1 kommentti: