keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Now I'm sitting staring at the wall

Toi still-kuva...

Moni varmaan ihmettelee kun mun panostus blogiin on taas hiipunut, syyttäkää yo-kirjotuksia. Ne vie multa kirjaimellisesti kaikki voimat, ja jos ei niitä niin ainakin kaiken ajan. Viikko sitten tiistaina oli ruotsin kuuntelu, eikä se mennyt ihan niin kivasti ku olin suunnitellu. Ja niin, tässä oon ollut tasan kolme viikkoo nyt kaamees flunssassa. Nyt vasta hellittää, ihan kiva.


8.9. lauantaina oli tosiaan Reckless Love ja Santa Cruz nosturissa. Olin jo sillon vähän kipee, mut pakko mennä koska lippu oli jo ostettu ja maksettu. Ja muutenki, näkeehä sitä paljon kavereita! Lauantain päivällä Heidi tuli meille pariks tunniks ennenku alettii lähtee stadii kohti. Venla kipattii kyytiin dösärilt ja sit stadis käytii kampis. Nosturis sit nähtii Sara, Linda ja Pinja (ainakin? :D). Saakelin kylmä oli vaik olin toppautunu, sisälle päästiin about tunnin päästä jonka jälkee sit Santa Cruz alotteli jossaki vaihees.


Santa Cruz meni multa ihan ohi koska tuli henkisesti yhtäkkii tosi paska olo. Recklessin aikana sitte häippäsin Heidin kans sivummalle ku en välillä ees nähny mitään ja oli kauheen kylmä, kuume varmaan nous. Ei menny iha putkee sekää ilta, mut mentii sit himaan siitä ja näin.


Perjantaina ois nyt sit ruotsin yo-koe. Jännittää ihan liikaa. Tämmönen suorittajaluonne musertuu heti tämmösen paineen alla, siks nytkin on aivan pakko yrittää panostaa.. Joten tästä nyt siis jatkamaan. Terse.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti