keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Difference is nobody cares about you

Heipparallaa. Oon tänään jaksanut jopa siivota mun huoneen, ja siinä sivussa tuli tehtyä pari hassua löytöä. Siivoamisestahan ei selviä ilman musiikkia, vai mitä? Tässä oon luukuttanu kohta kaikki GNR-biisit tän päivän aikana mitä koneella on. Oon tässä viime päivinä pyöriny paljon mm. Axl Rose Appreciation sivuil ja toinen sit NewGNR foorumi. Gunnaripainotteista, yllätys.

Gina part 1
 Eilen hain matkahuollosta mun gina tricotin tilauksen. Oon aivan rakastunut etenkin tohon torsoletteen, en malta oottaa et pääsee käyttöön ens kesänä! Vaatekaapin järjestely on toistaseks kesken, bändipaitoja jo niin paljon ettei ne taho mahtua sinne tollein niiku ne nyt siellä on. Oonki ruvennu siis valtaamaan jo vähän tilaa esim. vaatekomeron puolelta :D Mutta mikäs siinä. Rakastan vaatteita. Suunnittelin jo raivatessa miten on ihanaa sitten asuu omassa kämpässä kun on kokonaan oma vaatehuone. Sitten ei oo tilasta puutetta, toi mun kaappi on niin säälittävä ettei oo tosikaan!

Gina part 2
Muistin yhtäkkiä tossa siivotessa että mulla on sängyn alla laatikko jonka tein koulussa joskus 6 vuotta sitten. Se oli mun silloinen Lordi-laatikko kun en vielä muista pändeistä tiennyt. Nyt siitä tuli sitten mun keikkaboxi, eli siellä on kaikki mukavat käteen tarttuneet matkamuistot ja liput sun muut härpäkkeet. Rumpukapulat sinne ei mahu joten ne on toistaseks Jack-pullossa :D Kuvasin myös mun kaikki plekut, ja onhan noita ihan mukava nivaska. Toi laatikkokin on ihan hieno siihen nähden että olin sillon kuitenki vaan 12 :D


Vasemmalta oikealle ylhäällä: Steve Conte x3 & Dregen (Monroet), Mike Duda (WASP), Sami Lehtinen (Apulanta)
Sama sitten alhaalla: Joey Tempest (Europe), Glenn Tipton & Ian Hill (Judas Priest), Lexxi Foxxx (Steel Panter), Kirk Hammet (Metallica), Gibsonista mulla ei ole mitään muistikuvaa mutta no... :D Voipi olla jonkun lämppärin tai vastaava dunno? Pitäis tarkistaa keikkatarinoista mutten jaksa.


Tossa sitten boxin sisältöä joista näkyvimpinä keikkaliput, Monroen juomapullo ja sadetakkipakkaus jossa on Nikki Sixxin sylkemää tekoverta. Kuva myös boxista, eiks oo söpöt tulenlieskat? :') Sitten pari mielenkiintoista kuittia mitkä löyty jostain laukkujen/lattioiden syövereistä. Mitäköhän oon Teneriffalta ostanu, tai siis mitä vittua on Cock Alcohol?? :DDDDDD Toinen sit sen hienon kerran kun olin ekaa kertaa bäkkärissä, kuitissa ei muuten mitään ihmeellistä mut toi hinta. Yksi syistä miksi en viiti harrastaa päihteitä kovin usein on toi HINTA. Aivan saatanan kallista. Ainakin mun kukkarolle, teistä en tiedä.


Eipä mulla tässä muuta sen kummosempaa, huomasin vaan tässä blogia selatessa ettei täälä ole kunnon kuvaa musta ollut miesmuistiin. Joten tässä sitä sitten tulee, otinpa tollasen tenupeilikuvan sitte iha teitä ajatellen :D Tsau!

2 kommenttia:

  1. Cock alcohol :'DDD Ei hitto, että repesin... Toi Bäkkärin hinta on kyl aika suolanen jopa yleisesti baarien mittapuulla, tosin mä nyt menin hiljattain maksaa Irish Coffeesta yheksän euroa et nii... Tästä syystä harrastan päihteitä enimmäkseen kotioloissa, kolmen tollasen hinnalla saa jo aika liki kokonaisen pullon (pienen tosin) sitä itseään eli tässä tapauksessa mr. Jack D:tä. Oho, hölisen... Sori :D Kiva merkintä, ehe.

    VastaaPoista