sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Lovin' that will last forever

Yön musiikkiorgasmit. En vaan pysty ajattelemaan... Miten joku voi olla niin tärkeä. Ja niin kaukana. Niin kaukana että se saa kyyneleet silmiini.

Todellisuudessa mun unelmien mies on mulle vaan fiktiota. Ainoa konkreettinen on hiki mun kämmenissä, perhoset vatsassa, hymy huulilla, sävelet korvilla ja pikselit ruudulla. Jossei siis oteta lukuun sitä aivan liian lyhyttä hetkeä jolloin sain maistaa palan kielletystä hedelmästä, elää hetken ajan unelmaani. Siitä on kohta kolme vuotta. Kolme vitun pitkää vuotta. Kohta tulee itku uudestaan. Mun täytyy ruveta säästämään rahaa seuraavaa näkemistä varten.

Joo tässä menny ilta taas, enkä varmaan saa nukuttua vielä tuntiin tai pariin.

Viikonloppu sujunu ihan jees. Pari tilausta laitoin gina tricotiin, niistä kuvia varmaankin sitten kun tilaus saapuu. Oon mässänny ku porsas tänä viikonloppuna, perjantaina oisin käyny salillaki mut oli nii kylmä etten sit viittiny. Ostin ja maistoin Dregen-pollyja ekaa kertaa ja ne on vieny kokonaan mun sydämen. Makuorgasmi, ei voi muuta sanoa.

Tänään tai oikeestaan eilen kattelin kaikkii pelivideoita, lähinnä Pewdien käsialaa. Tänään päiväl ois sit tarkotus itekki pelailla vähän Wiin parissa kuvassa olevien lisäksi myös Super Mario Bros 2 & 3. Kouluhommii kans vähän. Tähän loppuun aattelin viel tyrkkää kuvan tästä mun komeesta vuokapaistoksesta, vaikkei siin kyl paljoa näy. Mut hyvää se on.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti