sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Reach out and touch fate

Yolo vaan vittu kaikille. Mun maailma on sekasin, kirjaimellisesti heittäny nyt päi häränpyllyä. Hyvällä tavalla. Päässä lyö tyhjää. Kädet tuntuu kerranki kylmiltä. Tunnen ainoostaan pistelevän kivun kantapäissä. Sends shivers down my spine, body's aching all the time.

Nään mun edessä kirjaimia, joista yhdistelen sanoja ja niistä lauseita. Silti ne lauseet ei tunnu mun mielessä oikeestaan miltään. Lyö vaan nii vitusti tyhjää. Alan uskoo ihmeisiin. Ehkä jeesus joskus oliki oikeesti elossa maan päällä? Mene ja tiedä, mut mikä vaan taitaa olla mahollista. Maybe I've found my place on this earth.

Tuntuu etten saa fiiliksiä sanoiksi. Tai no en oikeestaan ees tiedosta mun fiiliksiä. Käsittämätöntä. Voinko jatkaa elämääni enää normaalisti? Henkinen lottovoitto on jotain niin paljon parempaa kun maailman kaikkia materia yhteensä. En todellakaan tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä. En osaa tehä mitään. Meditaatioharjoitukset hengitystekniikoiden kanssa on nyt paikallaan. Still she denies everything so brazenly.

Mitä oon elämässäni oppinut? Uskokaa ihmiset itseenne, vaikka kuolema uhkaisi. Vittu uskokaa mitä ikinä haluuttekin, ihmeitä tapahtuu. Myös ne kaikkein rikkoutuneimmatkin sielut voivat saavuttaa nirvanan. Well, there is a reward.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti