tiistai 2. huhtikuuta 2013

So you better live for now

Heissulivei. Kivaa kun aurinko on ruvennut paistamaan, ulkona on jo oikeasti lämmin ja tiet on sulaneet jo! Täs mä kelliskelen viel sängys kissan kanssa jo toista tuntia jatkuva elohiiri huulessa riesana. Kuuntelen radio rockin korporaatiota helvetin pitkästä aikaa. Tänään pitäs käydä tsekkaa koululla ylppäreiden alustavia tuloksia ja sit mul on pimeen ajon simulaattori puoliltapäivin.

Mitään erityisen ihmeellistä mulle ei kuulu. Viime viikko oli aika hektinen, sunnuntaina käytiin Janin, Jennin, Jaanan ja pikku-Venlan kanssa Mintzun tallilla ratsastelemas Jaanan issikalla Blikillä. Maastoiltiin ja Venla 5 v. pääs ekaa kertaa hepan selkään :) Itekki otin ohjakset omiin käsiini ekaan kertaan 3 vuoteen, ja tekipä hyvää käydä päästelemässä höyryjä hepan laukatessa lumisessa mäntymetsässä. Täydellistä ajatusten nollaamista, sen jälkeen tosin oli jalat helvetin kipeet ku ei oo ratsastanu ikuisuuksiin.


Ti-ke vietettiin kavereiden kera Tallinnassa abiristeily vol 2. juhlien. Tai no, mä olin vaa yks kolmesta jotka oli ollu siel varsinaisella risteilyllä, tää ny oli vaa tämmöne kavereiden keskeinen reissu. Mut hauskaa oli! Torstaina mun piti mennä stadiin duunikoulutukseen, mut ne tekikin oharit kun "eivät olleet saaneet yhteyttä mun puhelimeen". No, täl viikol sitte uusiks.


Perjantain oli Helloween ja siit sit erikseen kohtapuoliin postaus. Lauantaina käytiin faijan ja Fammun kans sedän luona Kellokoskella. Paikkakunnalla, ei siel sairaalan puolella. Syötiin kanaa ja riisiä ja juotiin pullakahvit. Tuija tekee kyllä maailman parhaat pullat, sanokaa mun sanoneen!

Candy pyörimässä lumessa joulukuussa, © Niina K.

Sunnuntain siivottiin vähän tätä kissankarvojen täyttämää sikolättiä faijan kans, ja kävin Candyn ja Niinan kans ulkona. Kuten arvata saattaa, Candy ei tykännyt yhtään olla pihalla ja yritti vaan piehtaroida valjaita pois. Sitten kun lumet on sulanu ni voidaan taas lähtee metsään tutkimaan kaikkea jännää, sitten häviää Candynkin pelot taas tosta "ulkomaailmasta" kun se muuttuukin mielenkiintoiseksi :)

No eilen sit vaa lahnailin himassa yhen projektin parissa ja Elias sit kävi täs meil pitkäst aikaa. Aprillipäivä, en jaksanut juksailla oikeen ketään. Faijalle yritin sanoo et oon varannu kolmannen kissan joka on karvaton, mut ei tainnu mennä läpi :D Ei sfinxeissä oo mitään pahaa mun mielestä, päinvastoin ihanan ilmeikkäitä ja persoonallisia katteja mitä oon kuullu juttua niistä. Ihmiset vaan karsastaa helvetisti poikkeavan näkösiä eläimiä, eikä se ryppyinen tuiman näkönen katti olekaan kaikkien mielestä se kaikista hemaisevin ja sulosin.


Ainiin. Tossa anonyymi oli laittanut mulle kommenttia, etten vastaile kommentteihin. Muistutuksena kaikille lukijoille, tää on mun blogi jota pidän enimmäkseen omaks huvikseni. En halua kuulostaa itsekkäältä, mutta en näe tarvetta vastata aivan jokaiseen kommenttiin jos mulla ei ole mitään erityisen järkevää sanottavaa asiaan. Tottakai olen kiitollinen jokaisesta kommentista mitä mulle tulee, koska se on vaan plussaa ja kivaa tietää että joku oikeasti tätä blogia lukee. Ja ei, ei ole kyse siitä että kaikki anot laittaisi mulla jauhot suuhun pistävillä kommenteillaan, en vaan jaksa provosoitua pienestä uhoomisesta. Pääpiirteittäin mun mielestä kuitenkin se blogin kommenttiloota on tarkoitettu teille lukijoille, mä voin kirjoittaa omat juttuni näihin blogiteksteihin, okei? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti