torstai 30. kesäkuuta 2011

It's getting hot hot hotter than hell

Huhhuh hellettä, mut tää on ihanaa. Sain tänää mahtavan päähänpistoksen ku tulin duunista. Mulla oli yks mun uusista mekoista vaan päällä ja iha mielettömän kuuma. Sit mä vaan talsin suoraan suihkun alle, vaatteet päällä. Jonku aikaa sitte yks mun kesäsuunnitelmista varmistu, haluun uida tänä kesänä vaatteet päällä. Viime kesänä halusin nukkuu täysis vaatteis lattialla ilma mitää tyynyi, tein myös niin :D Niska ja selkä oli iha vitun kipeet sen jälkee. Vois pistää uusiks. No, tää mun tänpäivänen kuningasidea toteutuki sitte äkkiä.

Likomärkänä mä lähin mutsin kanssa sitten suoraan kävelee ulos tuuleen ja helteeseen. Oli ihanaa kuivattaa ittensä tuolla luonnossa. Kattelin semmosesta paskaojasta vaik kui kauan sorsavauvoja, ne oli söpöjä.


Duunissa on mun mielestä tosi kivaa. Okei, tänä aamuna mua ei ois vitun vertaa kiinnostanu nousta mut sit ku pääsee työpaikalle ni mieli kohenee. Tykkään niistä sen talon asukkaista ja siellä on kaikki tosi ystävällistä ja meininki rentoa. Nyt oon tässä illalla nauttinu hyvästä musiikista tunteella. Tässä on mun tän illan soittolistaa.

Autograph - Turn Up The Radio
Icon - Rock My Radio
Quiet Riot - Come On Feel The Noise
Twisted Sister - I Wanna Rock
W.A.S.P. - I Wanna Be Somebody
Crashdïet - Riot In Everyone
Steel Panther - Death To All But Metal
Reckless Love - Hot

Viimesin biisi kruunas musaelämyksen liittyen aika yksinkertasesti päivän teemaan, ei mikää ihmekkää et se on soinu päässä. Nyt voi täs illalla vielä siemailla banaanilimuu ja sit katon Jimiltä dokkarin kohta joka kertoo 70-luvusta. Sen jälkeen luen varmaan vielä W.A.R. kirjaa, alotin eilen toista kertaa lukee sitä. Se oli mun eka ns. musakirja, ja oon halunnu jo pitkään lukee sen. En oo vaa viittiny alottaa ku haluun lukee edellisen loppuun, muuten en saa ikinä aikaseks luettuu :D Ja juu luin siis toissapäivänä Hanoi Rocks kirjotelman viimeseen sivuun asti, olihan se hyvä kirja.

Kuvamateriaalia Kivenlahtirockista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti