lauantai 8. lokakuuta 2011

Reckless Love @ Yle X Studio B 5.10.2011


Pitäiskö sanoo et voi fuck :D Keskiviikkona tuli tosiaan oltua siellä Yle X studiolla, mut sattu paljon muutakin jännää päivän aikana. Iltapäiväl lähettiin stadiin ja nähtiin Laura. Stokkan hulluilta päiviltä mukaan tarttu 4 levyy; Panteran The Best of Pantera - Reinventing Hell, Cinderellan Heartbreak Station, Nirvanan Nevermind ja System of a Downin Toxicity. Ja viimein nää pari muutaki levyä tuli postissa (eilen), Sebastian Bachin Kicking & Screaming sekä Reckless Loven Animal Attraction. Vittu se Santa Cruz puuttuu! >:(

No sitte käytiin mäkkärissä forumis syömässä. Siinä sattu jos jonkinmoista juttua, enemmän tai vähemmän randomia. Ensinnäki mentii istuu sivuun mut ei huomattu ollenkaa et se oli varattu jonku fried chicken mestan asiakkaille.. No hups. Kaiken kukkuraks istuin johonki smägään siellä, olin märkä ja tahmanen sen jälkee <3 Sitä paskaa oli myös lattialla, kivasti kengänpohjat natis sen jälkee... Kävin viemäs jossai vaihees oman tarjottimen ja roskat roskiin. Ku nostin sitä lootaa mis lukee "KIITOS" saadakseni roskat sinne, joku random laps rupes työntämään siitä välistä omaa tarjotintaan sinne. Se ei sitte saanu niitä roskiaan siitä tarjottimelta ni siinä meni varmaa pari minuuttii ku mä vaa pitelin toisellä kädellä sitä luukkuu sille auki... :D Sit ku menin takas meijä pöytää ni Venla ja Laura yritti epätoivosesti piilottaa mun laukkuu. Ja mä vielä epätoivosemmin sitte en ees nähny mihi ne sen loppujenlopuks työns. Pöydän alle :D

Sitte levykauppa äxään ja leather heaveniin, jonka jälkeen suuntana kamppi. Osallistuin johonki ihme gefilus hernepussikisaan ja voitin kaks sellasta sanasolin makusta voimalitkuu mulle ja Venlalle, Laura ku just lähti himaan. Sit mentii sinne ihan ylös sinne yhelle lavanreunalle istuskelee, kunnes pari ukkoo tulee keskeyttää meijä herkuttelut. No, siinä mua sitte kuvattii ja haastateltii johonki vitun metsäseminaariin... Interesting. Sitte käväsin Cybershopista ostamassa uuvet aurinkolasit, aika maukkaat :P Sit lähti matka kohti Uutiskatua.

Paikan päälle löydettyä istuttiin hetki siinä mestan kaffilassa, kunnes meijät tultiin hakemaan ylös studiotiloihin. Siinä oli puolisen tuntia kysymysten läpi käymistä ja odottelua, kunnes siirryttiin itse studioon. Studio oli melkosen pieni. Lattialla oli iiiso "pehmo"leopardi joka oli oikeastaan aika kova.. Kuvaaja nimittäin halus välttämättä ottaa musta kuvan sen leopardin kanssa ku mulla oli nii hieno leopardiprintti mun mekossa :D En ollu tosiaan asiaa ajatellu ennen paikalle lähtöä, mut oli aikamoisen Animal Attraction asenne vaatetus mulla.

Anteeks noi mun makkarat, ne on työn alla.

Sitte keikka alko ja se kuulosti hyvältä, oikeastaan paremmaltakin akustisena. Tykkäsin erityisesti Hotista, akustinen versio istuu siihen biisiin täydellisesti! Reckless Loven pitäis tehä seuraavaks mun puolesta akustinen lätty, ois varmasti aika maukas! Sitte parin biisin jälkeen kyseltiin kysymyksiä, ja myös mä pääsin esittämään mun kysymyksen pojilta. Kyselin että mikä on niiden pahin lavalla sattunut moka. Kattokaa lisää tosta videolta. Nää biisit jätkät veti livenä:


Animal Attraction
Hot
Born To Break Your Heart
Back To Paradise
Dirty Dreams
On The Radio


Sellasta. Teen tähän perään postauksen erikseen tästä kuluneesta päivästä.

2 kommenttia:

  1. Katoin ihan vaan mielenkiinnosta ton videon, vaikken Reckless Lovesta niin hirveeti tykkääkkään. Täytyy sanoa, et ne oli akustisena paljon parempia, kuin albumien autotunella höystetyillä kappaleilla :o

    VastaaPoista
  2. Joo, akustisena oli kyl reippaasti enemmän munki mieleen!

    VastaaPoista