sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Some say I'm crazy, I guess I'll always be

Joda vauvana. Kääpiöpinseri vm. 2008
Heeyyyy buddies nyt on jo 30 lukijaa! :o Jännä juttu... Tästä tuleekin pitkä postaus vähän anteekspyyntönä siitä että edellisestä on varmaan jo pari viikkoa aikaa. Tässä oli tosiaan jo syysloma mulla välissä, ja tuli käytyä sukulaisissa. Viime viikon torstaina tuli lähtö kohti Koveroa, joka siis sijaitsee Tuupovaaran lähellä (joka sijaitsee lähellä mm. Tohmajärveä, Kiteetä, Joensuuta, Ilomantsia.. Mitä muita niitä kuntia siinä lähistöllä nyt on). Oli ihanaa nähä taas Jannu ja muut tutut pitkästä aikaa. Eka ilta meniki siinä rattosasti mm. sinätuubapaskoja youtubesta kattellessa, mun ja Jannun bravuuri.

Tumblr_lbqelsjhhp1qe5r5jo1_500_large

Seuraavana päivänä suunnattii faijan kans sitte Karitalle. Kartsan ja Jodan kanssa lähettiin sitte Koveron koululle lenkille. Must oli ihan tajuttoman ihanaa ku siellä oli jo talvi ihan nurkan takana. Lämpötila melkeen pakkasen puolella, puut paljaita ja semmonen talvelle ominainen hiljasuus joka puolella vaikkei lunta ollutkaa missään vielä. Korkkasinpa siinä pipon ja lapasetki tältä syksyltä, mut oli kivaa käydä vähä keinumassa kyläkoulun pihalla :D


Tästä sit siirryttiin toiselle leikkikentälle, meinasin kaataa sen puisen keinun kiikkumalla siinä o.o Ei oo koverossa tosissaan panostettu isompien lapsien varalle :'D Takas tultua käytiin saunomassa, kuunneltiin musaa ja fiilisteltiin saunan jälkeen talentin ja yhen leffan parissa. Leffa oli joku komedia siamilaisista kaksosista, tais olla joku Stuck On You tai semmone. Iha jees oli, mut väsytti pirusti ja sit mäninki makkoomaa.


Lauvantaina käytiin aamusta moikkaamassa mummoa tupiksessa. Tai no, minähän vedin hirsiä mummon sohvalla ku väsytti.. :D Tuli maisteltua ties mitä herkkui siinä kuten aina. Sitte takas Kaijalle (mun täti ja Karitan mutsi :D) ja sieltä matka jatkui Haukivaaraan Annin uuelle mökille. Siellä sit näin taas Jannun ja Juhon, päästii syömää kaikkee hyvää ja koiria pyöri 4 kappaletta koko ajan jaloissa. Loppuilta meni istuskellessa ja telkkaria töllöttäessä, katottiin mm. talenttia, hauskoja kotivideoita ja amerikan x-factoria isolta tauluteeveeltä. Sieltä alko porukkaa pikkuhiljaa liukenemaan, ja ylipuhuin Karitan jäämään mun kans yöks Annille ettei mul ois tylsää. Jodaki sitte jäi meijän kanssa, katottiin yöllä vähä riivattui taloi ja ruvettii koisii.


Oli se kiva aamulla herätä ku Milja haki Jodan pois sieltä huoneesta. Milli on siis semmone öööö taaperoikänen meijän serkku, sit se tuli riehumaan sinne meijän huoneeseen ku huomas et oltiin hereillä :') Eihä se sit auttanu ku nousta ylös puol yheksältä 5 tunnin yöunien jälkeen. Aamupalojen ja auran väritestien jälkeen matka jatku takas Kaijalle ja hups, unohin mun lääkkeet Annille ja eiku takas vaa x) No, sit me päästiinki jo perille ja ruvettiin pelaamaan lemmikkisimssiä pleikkarilla. Saatiin päähän et ruvetaan tietyllä perheellä jalostamaan koiria yhelle paperille sukutaulun kanssa. No, se sit venähti pitkälle yöhön asti, lopetettiin vasta joskus ennen kahta.

Tumblr_lmp1irmkrr1qedf72o1_500_large
Maanantaina sit tultii himaa ja sillee ei mitään ihmeellistä tapahtunu. Siinä se loma oikeestaan olikin. Nyt tähän päivään takasin; oon ostanu Candylle mm. ruokakupit ja kynsisakset. 12.11. voin onnellisena sanoa olevani 10 pörröpallon omistaja, ja ~ 1000 euroa köyhempi. Sellasta se eläinrakkaus teettää. But hey, some say I'm crazy, I guess I'll always be.


Näin viime yönä melekosen häröä unta. Unessa olin jollakin festareilla duunissa roudarina, pääesiintyjinä oli Mötley ja A7X. Olin siel duunissa Venlan ja sit yhen Maiden-tutun jäbän kanssa :D Mulle työnnettii syliin kassi mis oli kitara ja basso. Olin ihan haltioissani ku tiesin et se basso oli Nikki Sixxin ja skeba Synyster Gatesin. Sit se koko kassi putos kädestä ku näin Mick Marsin, Nikki Sixxin ja jonku niitte kiertuemanagerin (:D) kävelevän sinne jonnekki backstagelle mis hääräsin.
Kiertuemanageri tuli morjenstamaan kädestä pitäen reippaasti ja mä olin iha jäässä siin niitte ympäril. Jostai kumman syystä se random manageri anto mulle oman nimmarinsa, olin vähä sillei wtf..? :D Sit Nikki tuli ja halas mua ja oli rupeemassa kirjottaa nimmariaan mun käsivarteen, kunnes heräsin siihen kuinka faija kolautti mun huoneen oven kiinni. Just näin -.-


Uuestaa nukahettua se kuitenki jatku, mutta istuinki jossai yläkatsomossa samassa mestassa. Kinusin Venlalle koko aika et mennää tonne eturiviin nyt vittu mötley alottaa kohta, mut Venla halus lähtee saunaan :D No sitte se koko mesta oliki iha täys enkä päässy ollenkaa seisomapaikoille, jouduin menee lavalla olevaan lehmäaitaukseen. Nii mitä vittua hei? :D Olin siel lehmien keskellä lavalla ja Nikki Sixx soitti suoraan vieressä. Cool...

Tumblr_l8v3zg38ud1qbamcvo1_500_largeUnesta todellisuuteen. Tässä parin viikon sisään on ihan mukavasti näitä tapahtumia. Ens perjantaina on Guild Of Passionin keikka ja sit koululla lamerfestit minne me mennää yöks. Sit viikon päästä onki jo Mike Monroe tavastialla jonka jälkeen meen kattoo ruoholahteen Urjaa. Ja viikon päästä meillä onkin jo kissa talossa :D Tykkään ♥

Sorge, jouduin täyttää tän tekstin nyt enimmäkseen weheartit -kuvilla koska oon laiska enkä jaksa omaa kameraa käyttää. Mut miten vaan :))

3 kommenttia:

  1. Minkä rotune tuo kissa on ? =)

    VastaaPoista
  2. Ei vitsi nauroin tolle sun unelle :D En siis tiiä mikä siin oli nii hauskaa mut :DD

    Hei Mäkin oon tulossa tonne Guild Of Passionin keikalle :D

    VastaaPoista
  3. veera: Ragdoll on meille tulossa, kuvassa siis eri katti :)

    Heidi: Joo mäki vähä hämmennyin siitä aamulla :DD Muthei me varmaa nähää sielä haagassa sitte perjantaina :)

    VastaaPoista