perjantai 18. toukokuuta 2012

The versatile blogger award


Kiitos Empille haasteesta!

Säännöt:

1. Nimeä 15 bloggaajaa
2. Ilmoita heidän nimeemisistään heidän blogissaan.
3. Jaa 7 faktaa itsestäsi
4. Kiitä bloggaajaa joka nimesi sinut
5. Lisää Versatile Blogger Award kuva blogipostaukseen.

En nyt jaksa ruveta miettimään kuka on jo saanut tämän haasteen ja kuka ei, joten en nyt haasta tällä kertaa ketään.


HeidiRoxx pähkinänkuoressa

1. Oon äärimmäisen laiska koulussa. Monet väittää tätä vaa viitsimättömyydeks ja sanoo että mulla on elämässä tärkeysjärjestykset päi vittua. Mutnojoo, oon päättäny et otan rennommin koulussa etten polta itteeni loppuun kun muutenkin yritän keskittyä normaaliin elämään :)

2. Aion hankkia kuningaspytonin.

3. Elämä on kasvattanut mua vahvemmaks ku koskaan viimesen parin vuoden aikana. Ujosta, alistuvaisesta ja kaikkeen suostuvasta nyhveröstä on viimein kasvanut reippaan rohkea ja realistisesti elämää tarkkaileva persoona. Enää en toimi toisten kynnysmattoina tai anna kenenkään kohdella mua miten tahansa. Itsevarmuutta on tullut lisää enemmän ku oisin ikinä uskonu, jos oisin vuos sitten tienny mun elämäntilanteen nyt... Olisin varmaan nauranu epäuskosesti. Nauranu sen kaiken masennuksen keskellä.

4. Olen allerginen heinälle.

5. Oon äärettömän ihmisläheinen luonteeltani. Kaipaan ihmissuhteilta ennenkaikkea ihmiskontaktia niin konkreettisesti fyysisellä tavalla kuin myös tukea ja turvaa henkiseltä puolelta. Mulle on tärkeää tuntea oloni hyväksytyks ihmisten seurassa, muuten en avaa sanallista arkkuani pintaa syvemmälle.

6. Teen seuraavaksi meikkeihin liittyvän teemapostauksen :)

7. Mulla on kaks erittäin vahvaa puolta itessäni; androgyyni miehekäs rokkari sekä kaikkea kimaltavaa ja pinkkiä rakastava prinsessa. Tää kaikki nivoutuu sillei coolil taval sit mun elämässä yhteen vaikkei ihmiset heti ensimmäiseks ehkä tota mun toista puolta musta uskoiskaan. Mut ilman noita kahta asiaa en ois minä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti