sunnuntai 20. toukokuuta 2012

You're better off dead than makin a mess of me

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla!

Oon harvinaisen aktiivinen tän blogin kanssa nyt, nauttikaa kun voitte :o Ties kui mones päivä peräkkäi ku tulee postausta. Mut joo pitemmittä puheitta siirrytään eiliseen. Eilen haettiin Malmilta gerbiilinäyttelyistä Joensuusta asti tänne matkanneet gerbiilitytöt, Rebel's Avalon Moon "Liekki" + Rebel's Annecy Cloud "Leimu". Kumpikin neitokainen on kuuroja variegated -värityksen takia, mutta se ei haittaa näiden elämää. Mukavan puuhakkaita lumppareita ovat :)


Tuli kiire käydä suihkussa ja laittautua ruohista varten joten Satu tuli tähä meille hetkeks kunnes lähettii junal stadiin. Oli se jännä ku Suomi-Venäjä matsin ensimmäinen maali tuli ja käveltii täs kerrostalolähiös, joka puolelt alko kuuluu armoton huuto kun Suomi avas maalitilinsä. Ruohiksee tultii hmmmm joskus puol neljän maissa, ja ekana ollu Dawn oli lavalla joten jäätiin istumaa sinne portaille. Dawnin siirryttyä pois lavalta Elias tuli höpisee siihe mun kans ja kerto matsin tilanteen olevan jo 4-1. Ai että mua vitutti koko Suomen puolesta :DD


Siinä pitkin päivää oli pändei muistaakseni tässä järjestyksessä: Philadelphia Dynamite, Cherika, Urja, Muddy Bones, Scene D' Chryme, Lost Society, Northern Seer, Sweet Bad Apples, Sinner's Gin ja Doc Manald. Sinner's Ginin keikan jälkee lähettii jo pois ku kello oli jo puol kymmenen, aikataulut PIKKASEN kusi ku Doc Manaldin ois kuulunu alottaa jo kaheksalta :DDD Positiivinen yllätys oli toi Lost Society. Oon tosiaan tienny pändistä jo aikasemmin, mut niitte liveveto kyl ylitti mun odotukset. Vitun loistavaa pojat!!
Täs samalla tulee pitkästä aikaa ensimmäinen "päivän asu" tyylinen kuva. Ei valokuva, mutta kuva kuitenkin, kiitos tyylipäiväkirjan :) Oon ihan rakastunu tohon kirjaan, se on just niin se mitä oon hakenu. Laitan nyt siis kuvan mun eilisestä asusta lyijykynäversiona, toivottavasti tuo teille jonkunlaista visioo mun kostyymistä! Mun piirtotaidot nyt on mitä on, mut ite oon ainaki tosi tyytyväinen tohon :)

Jeeh oon nyt iha onnessani ku sain äsken väsättyä terveystiedon esseen loppuun, kohta voin huokasta helpotuksesta ku oon tehny melkee kaikki tarvittavat kouluhommat! Nyt täs zoomailen kaikkee kivaa vielä koneella ja katon tota Venäjä-Slovakia kultamatsii jonka tilanne on btw atm 2-1 Venäjälle.


Ainii mä melkee unohin! Laitoin tänään tilauksen hellsinki rockshoppiin, 3 paitaa tulossa. Laitanpa niittenki kuvat nyt tähän:


MÖTLEY CRUE - Bad Boy Boogie/Band Photo - Girlie
Mötleyn keikalle :)


GUNS N' ROSES - Sweet Child Of Mine - Strap Top Girlie
Pitäny ostaa jo pitkään


MANOWAR - Battle Hymns - T-shirt
Normaalia suurempana kokona yöpaidaks :D

Ps. Just äsken Venäjä vetäs 3-1 maalin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti