tiistai 23. huhtikuuta 2013

Ain't it fun when you're always on the run

Tumblr_mcetvnpfdb1qmbt9lo1_500_large
Tumblr_maz0llilgp1qmevz7o1_500_large
Tumblr_mkzwsa3v4z1rkaz8so1_400_large
Tumblr_mhe347yfdo1s0a7muo1_500_large

Oijoi. Täällä mä haaveilen savinaamioista ja intialaisista päähieronnoista. Nyt jos koskaan tekis kylpyläviikonloppu eetvarttia. En tosiaan oo ikinää käyny kylpylässä... Jos mua tahtois hemmotella, siihen kuuluis kaikenmaailman kosmeettiset hoidot ja hieronnat porealtaiden, suklaan ja hyvien juomien kera. Seurana tietysti maailman komein rokkikerma! Siihe vielä kivat yrttisaunat ja kalakuorinnat jalkoihin. Siis ne missä kalat syö jalkojen ihoa, haluisin ihan sikana kokeilla sellasta! :D


Huoh. Onneks mun on helppo köyhänä paskana todeta ettei tuu kuuloonkaan. Mä rentoudun tänä iltana syömällä hedelmämuroja iltapalaks höyryävän suihkun jälkeen. Mut sen päätin et suihkussa teen kasvokuorinnan ja naamion.. Ja tän jälkeen sitten hyvää musaa ja matikantehtäviä JEIIJJJJ. Matikka ei tosiaan kuulu millekään mun mukavuusalueelle, mutta pakko. Pakko et saan sen lakin päähän. Oon oikeesti NIIN täynnä tätä lukiota että lasken sekunteja siihen kun saan unohtaa koko paskalaitoksen.


Tumblr_mhllsqofhp1rhwxjvo1_500_large

Oon tänään ollu harvinaisen aktiivinen. Kävin ajotunnilla, josta sitten jatkoin suoraan salille, ekaa kertaa. Kyllä, mulla on ollut salikortti jo elokuusta asti, mutta kävin vasta nyt. Vielä 24 kertaa jälellä kortilla. Crosstrainer on kiva mut mun polvet ei tykänny, nyt on kipeet taas vaihteeks. Oisin lenkillekin halunnu tässä lähteä, mut halut katos ku pieru saharaan kun katoin ulos ja näin ton kaiken harmauden ja vesisateen... Joo ei tänään. Sitten ku on taas semmone kaunis ja lämmin ilta ni voin kävellä auringonlaskuun.

Large

Yleisesti ottaen terveys ja hyvinvointi on lähellä mun sydäntä. Harmi vaan ite tuppaan olemaan sitä sorttia joka saa pelastusrenkaista jokasesta pullarinkelistä, paino nousee jossen kiinnitä siihen erityisesti huomiota vaikka syönkin suht terveellisesti! :( Monet mun kavereista on hoikkia luonnostaan eikä niiden tarvi nähdä vaivaa sen eteen. Nyt oon pari kuukautta syönyt ns. normaalisti, enkä mitenkään terveys-lightlight versioita niiku viime syksynä. No kappas kun tässä ajassa on tullut 5 kiloa painoa? Joo-o. Onneks rakastan esimerkiks kasvisruokia ja salaatteja sun muita vihanneksia, nii voin niitä syödä pikkunälkään. Toisinsanoen, heti kun sää sallii rupeen taas lenkkeilee ja käytän noi salikortin kerrat nyt loppuun..

Tää on taas tämmönen yks haaveiluilta. Ihan näin mainostuksenpoikasena suosittelen jokasta asiasta vähänkään kiinnostunutta käydä peukuttamassa Slash Finlandia facebookissa!

1 kommentti:

  1. Mulla on ihan sama juttu ton painon kanssa! :( Eikä paastoamisesta tuu koskaa mitää... Pitäs nyt oikeesti ottaa itteään niskasta kii ja alkaa lenkkeilee ku säät sallii.

    http://furrysquirrelfurious.blogspot.fi/
    anteeksi tuhannesti että mainostan mutku uus blogi.

    VastaaPoista