sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Things are different today

Kunnon vankilakuva ennen hiustenleikkuuta
Huh, mulla on enää tosi vähän koulujuttuja jälellä! Kemian kurssinkin pääsin läpi, vuoden oon nyt yrittänyt ja neljäs kerta toden sanoi... Ajatelkaa mitä ikinä ajattelettekin, mulle lukio on alusta alkaen ollu yks taistelutanner jossa on kyse elämästä ja kuolemasta. Musta on tosi noloa myöntää, etten tosiaan saa edes yksinkertasia koulutehtäviä tehtyä. Samalla katson sivusta, kun kaverit tekee innoissaan ja lukevat kokeisiin ja panostavat, eikä se silti näytä tuntuvan heillä missään. Mulle jokanen pienikin tehtävä on valtava stressi, joka on oikeesti vitun ison työn takana että saan tehtyä...

No, onneks tosiaan ei oo enää paljoo noita ja kohta pääsen (toivottavasti) virallisestikin koulusta ulos ja voin VIHDOIN huokaista helpotuksesta kun karmea vastuu ja taakka opiskelusta putoavat niskalta. Sitten voin keskittyy itteeni ja siihen et saan mun pään takas kondikseen, etten ens kerralla välttämättä enää stressaannu näinkään paljon jostai pienestä työjutusta.


Perjantain piristyksenä VIHDOIN JA VIIMEIN Monroet julkaisi uuden sinkkunsa, ja kappas vaan kun bongasin itteni taas videolta. On tää kyllä loistovalinta ekaks sinkuks, jää ekalta kerralta jo soimaan päähän ja eiliseen keikkaan mennessä osasin jo sanat melkein ulkoa. Tän videon noin 10 kertaa katottuani lähin perjantain työvuoroon. En tosiaan tiiä vaikuttiko mun ilosuus ja onnellisuus mikä tuli tosta biisin julkasusta, mutta tein oman myyntiennätyksen ja tienasin itelleni semmosta 15 euron tuntipalkkaa sen ansiosta! Jos joku ei siis vielä ole hoksannut, oon stadissa duunissa puhelinmyyjänä. Onpa loistava työ, mut kesäkuussa sitten takas Vuosaareen.

Anyway, oon ihan hullu taas mun kynsien suhteen. Mulla pyörii koko ajan päässä tuhat ja yks ideaa miten lakata ja laittaa kynnet, mutta voi kerrallaan olla vaan yhet lakat käsissä enkä niitä heti halua poiskaan ottaa... Elämän vaikeat päätökset. Tässä nyt kuitenkin parit kuvat mun viime ja tän viikon kynsistä!


Tälläset ihanuudet tosiaan taiteilin viime viikolla. Pohjana Mavalan sävy 168 South Beach Pink, joka on yks mun ehottomista lemppareista kynsilakkana. Harmi vaan että MISSÄÄN en ole nähnyt tota lakkaa enää sen jälkeen kun ton yhen pullon joskus vuosi pari sitten bongasin anttilasta... Ostan varmaan kymmenen jos jossain nään :( Toki vois nettikauppoja yrittää, mut pyrin nyt välttää niiden selaamista tai kohta oon tilaamassa jo jotai kynsikoristeita sun muuta ihanaa... Päällä tossa on sitten Rimmelin jotain hopeaglitteristä graffitilakkaa, joka sai noi prinsessakynnet säihkymään ihanasti! Voi jösses kummasti kulu työtunnitki duunissa puhelimessa viime viikolla kun kynsiä vaan ihailin :'D



Ja nää mä laitoin nyt perjantaina kätösiin. Annoin itelleni luvan hemmotteluun sen verta että kävin torstaina gina tricotissa töiden jälkeen, ja ostin kolme pakettia kynsitarroja kun olivat vaan 2,95 kpl. Näillä sai kyllä ihanat rokkikynnet tehtyä, toi peukalo meni vaa vähä päi vittua kun meni tarra ryppyseks kun laitto päällyslakkaa :(


Tiistaina kävin kampaajalla pitkästä aikaa kun oli tuo otsis jo melkeen hävinnyt kokonaan. Nyt tuntuu taas oudolta kun on niin lyhkänen otsatukka, mutta parempi se on aina noita takiksenki latvoja uusia kun tuppaa sitte haarottumaan. Yleisesti ottaen mulla on tosi terve ja paksu tukka, joten sen kanssa ei yleensä ole mitään ongelmia!


BTW! Huomautus teille jotka mahdollisesti blokiin kaipailitte niitä eläinjuttuja enemmän, tein tonne ylös nyt erillisen sivun Animals, johon listaan perustiedot mun omista lemmikeistä! Lisäsin nyt vasta kissat sinne, mutta katsotaan josko huomenna tai myöhemmin saisin väsättyä loput... Varmaan tää kyseinen muumi löytyy seuraavana ko. listalta kissojen jälkeen! :)

KUKKUU!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti