keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

One hot summer night

Plääh etittiin tänään Ikeasta ja ties mistä mulle täydellistä peiliä tonne mun huoneen uudelle ihanalle meikkipöydälle mutten ollu tyytyväinen mihinkään. Tai sanotaanko niin et peilin nyt repäsee mistä vaan mut mun vaatima valaistus on sellasta hifistelyluokkaa että ettiminen tuppaa olemaan vähän haasteellista :D

Mun pitäis itseasiassa olla nukkumassa nyt, 5.30 on herätys... Ah ihanaa väsyttääki nii helvetisti :) Ehkä aamulla. Mut luuletteko et enää tähän aikaan.. Ehkä ens elämässä voi olla et oon syntyny aamuihmiseks.

Hellurei
Perjantaina pyörittiin Venlan kans ulkona, oli mukavan lämmin ja sillei. Mentii jokiksee makoilee tonne ja siinä puun alla maatessani huomasin sen puun lehtien muistuttavan ihan kannabiksen lehtiä :D Faijan mukaan joku koristepuu se oli enkä ollu itekkää tajunnu sen jännää olemusta ennenku makasin sen alla.

Jokatapaukses me oltii kattoo Venlan kans Sonispheree lauantaina siel ulkopuolella. Iha jees meininki mutten ollu syöny koko päivään mitään ni oli nii huono olo et meinas oksennus tulla. Sen siitä saa ku unohtaa tärkeimmän elintoiminnon, syömisen. En tajuu mun biologinen kello ei vaan ilmota mulle mahollisista ruoka-ajoista saatikka et ois nälkä? Tajuun sen vasta siinä vaiheessa ku oon pyörtymäisilläni.


Amanda oli meillä just sillon lauantaina yötä, en kunnolla nukkunut kun millon se oli nenä kiinni gerbiiliterraariossa ja jossain vaiheessa bustasin sen itse teosta jyrsimässä mulle rakasta pehmolelua. Joo, täytän kohta 17 ja mulla on edelleenki rakas unikaveri, Pixi :D Se on semmone hauva jonka sain vuonna 2003 ja se on reissannu mun kanssa ihan kaikkialla, joten sillä on tunnearvoa.
Niin siitä oikeesta koirasta. Me käytiin sunnuntaina sen ja Venlan kans lenkillä, jouduin tuulettaa koiraa tuulettimella lenkin jälkeen ku se oli niin kuumissaan.

Tällästä tänään. Huomenna taas töihin.

HeidiRoxx

Ps. Kirjotin tän eilen mut blogger kusi ja ei ollu julkassu tätä -.-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti