sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Sweet pain is the name of the game


Johan tässä on ollut taas kirjottamisen aihetta, yhessä viikossa vaikka luulis ettei tapahdu mitään? Oon tykittäny tätä biisiä nyt monena päivänä, jotenki sopii mun fiilikseen. Ja varsinkin toi otsikon pätkä on ihanan symboloiva. Better use it before you lose it.

Voi tätä rakkautta kenkiin nimeltään Converset. Isä osti mulle Stadiumin alennuksista vihdoin ja viimein punaset converset joilla oli hintaa vain 35 euroa! Aaaa oon niin ilonen niistä. Mut jos rehellisiä ollaan, oon vielä onnellisempi mun uudesta ja ihan taivaallisesta meikkinurkkauksesta mun huoneessa! Voi luoja, en oo voinut parina päivänä ku istuu vaa ja kököttää mun uuden peilin ääressä :) Se on just semmone millanen siitä halusin. Oon enemmän ku vitun tyytyväinen siihen!

Ainii ja ostin tos täl viikol myös telakan iPodiin, 140 e meni siinäki. Onpaha ainakin nyt kajarit millä luukuttaa musaa nii lujaa et kalat Venlan mökkijärvessä pitelee korviaan. Ah en malta oottaa maanantaina alkavaa eräjormailureissua Orimattilaan. 3 päivää ihan kahdestaan Venlan kanssa sen mökillä ottaen aurinkoa ja nauttien hyvästä musiikista. Voiks kliseisempää kesäfiilistelyy olla? Okei siitä puuttuu ehk semmonen kunnon biitsi ja +30 helle, mut hei kyl toiki todellaki kelpaa :)


Biitseistä puheenollen, kävin elämäni ekaa kertaa Sääksjärvellä uimassa viime sunnuntaina Venlan kanssa. Siel oli ihanan matala ranta, lämmin vesi, paljon ihmisiä, aurinkoa, hiekkaa varpaiden välissä... Tuitui se oli niin mukava reissu. Siihen asti kunnes himassa huomasin et oli tullu järvisyyhy, vitun hienoo :D Ostin muuten lippiksen mun broidilta, se oli nii hieno et ostin sen siltä heti ku näin sen sillä :'D

Niijuu ja perjantaina loppu kesäduuniki. Ihanaa, nukuin jo yks aamu pommiin ja myöhästyin töistä.. Oli tänään oikeen juhlaa herätä vasta kaheksalta, virkeenpänä ku moneen viikkoon.



Eilen kävin mannista ostamassa itelleni uuden hajuveden (Avril Lavignen Black Star) ja sit kipasin kans Anttilassa kattomassa levytarjontaa. No voi jösses siellähä sitte komeili W.A.S.P.in The Best Of The Best 2CD -levy kympillä! Ilman mitään harkintaa se tarttui oitis mukaan, ja nyt oon tyytyväinen! :) Tänään piti sit lähtee viel uudestaan, ja nyt levykokoelmaa komistaa vielä pari uutta levyä: Judas Priest - British Steel ja Iron Maiden - Seventh Son Of A Seventh Son. Eikä sitä rahaakaan kulunut edes paljon, yhteensä meni vajaa 30 euroa noihin.


HeidiRoxx

4 kommenttia:

  1. Kannattaa kuunnella ajatuksella, 7th son on Maidenin koko tuotannon paras levy :D Varsinkin nimikkobiisi!

    VastaaPoista
  2. Kuuntelin sen jo kertaalleen läpi ja tykkäsin, mut pitänee tutustuu vielä tarkemmin siihen :)

    VastaaPoista
  3. Oij ihana toi lamppusysteemi tossa peilin luona <3 Mistä tollasia lamppuja saa? En oo missää kaupassa tms nähny :o

    VastaaPoista
  4. ews: Ikeasta on tuo peilitsydeemi hommattu :)

    VastaaPoista