sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

That ain't what rock n' roll's about...

Mulla on ollut siis aivan huippu viikko! En tiedä mitään parempaa rippikoulua kuin viime viikkoinen Hankasalmi 2 leiri oli! Isosporukkaan mun lisäks kuului Meri, Tuomo ja Satu + appari Piia. Parempaa ei ois voinu toivoa, ainakin mulla oli ihan vitun ihana viikko. Rippilapsetki oli ku pieniä enkeleitä, aina niin reippaita osallistumaan kaikkeen. En tuu ikinä unohtamaan tätä riparia. Ps. Aimo-Anna-Kusi-Liisa-Voldemort! KIITOS KAIKILLE MUKANA OLLEILLE! :)

Nyt sitten onkin keskiviikkona vielä konffisharkat kirkolla ja viikon päästä ite konffis. Pitänee katella mun rakkaille rippilapsille sopivat muistolauseet raamatusta... Niijuu mulla oli viikko sitten synttäritkin. Ja täs tällä viikolla huomasin puhelimen nettiä surffatessa että Mike Monroella on kaks sallittua keikkaa marraskuussa jonne voisin mennä. Toinen on 4. päivä Lahden Finlandia-Klubilla ja heti seuraavana päivänä jo tutuks tulleella Tavastialla stadissa. Vielä on faijan kanssa vähän kyseenalaisena tuo Lahden keikka, sen mielestä ku on ihan turha mennä kattoo sama show kahtena päivänä peräkkäin. Ei se mun mielestä oo turhaa, todellakaan :D En mä muuten rahojani tuhlais kyseiseen bändiin jo kaheksatta kertaa muutenkin.

Toi olikin suuri helpotus mun keikan puutteeseen. Maidenista on jo ihan liian pitkä aika, mut onneks parin viikon päästä on Nurmirock ja Reckless Love. Harmittaa nyt kyllä kun ei tullut nähtyä tänä kesänä sellaisia bändejä kuin Whitesnake, Duff McKagan's Loaded, CRASHDÏET, Hardcore Superstar, Ozzy Osbourne, Judas Priest, Bon Jovi, Avenged Sevenfold, Volbeat, System Of A Down, Cinderella, W.A.S.P., Twisted Sister, Scorpions..... Ei ei ei en haluu ees aatella kui monta vitun kovaa nimee mä skippasin! :( Ois ollu varmaa kiva syntyy kultalusikka suussa. Tai paremminki keikkaliput taskussa tässä tapauksessa.

Pitänee tässä ruveta miettimään että mitä ostaisin itelleni näil synttärirahoilla. Ensin katsastan "syysmuodin" tarjonnat kaupoista, jos löytyisi jotain kivaa. Joskus shoppaillessa kun nenän eteen tupsahtaa joku vaate / tavara joka suorastaan huutaa lausetta "OSTA MINUT!". Juu, eipä tässä muuta. Latailen tänään youtubeen lisää videoita ja luultavasti voisin kirjoittaa vielä tänne Lontoon kolmannesta päivästä.

HeidiRoxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti