lauantai 23. heinäkuuta 2011


Synttärionnittelut mun lempikitaristille Slash on jo iso jätkä :)

Juu tämmönen pikapostaus juuri sillä hetkellä kun mun pitäis olla pakkaamassa taas jälleen viikon kamppeita. Mökkireissu Orimattilassa oli ja meni kivasti, illastettiin aina öisin kaikkee hyvää safkaa ja uitiin paljon. Atria-uimarenkaasta tuli mun paras uimakaveri. Ja sit bongasin ennen soutureissuu vammasen rupisammakkolapsen, siltä puuttu toinen takajalka ja sen eturäpylät sojotti taaksepäin :( Mut kaikenkaikkiaan oli jees reissu.

Laitetaas tästä teille vähän kesämusaa taustalle soimaan...


Niin, ja pakata pitäis nyt sen takia et huomenna klo 8 aamulla lähen riparibussilla kohti Hankasalmea viikoks. Tuli vähän äkkiä kutsu riparille korvaavaks isoseks, mikäs siinä kun ei mulla mitään ens viikolla ole :D Perjantaina näin ekaa kertaa ripariporukan ja sulauduin joukkoon tosi nopeesti, ootan reissuu innolla! Vähän paska juttu vaan et mul ois just huomenna synttärit, mut tuli niitä jo tänää juhlittua eikä tuo nyt niin päivän päälle ole millon niitä juhlistaa.

Sain lahjaks lähinnä rahaa (about 250 e) + suklaakonvehteja ja hyvän mielen :) Rahat aijon nyt säästää ja tällä kertaa tosissaan miettiä tarkkaan mihin tuhlaan nuo rahat. Ostan kerrankin jotain mitä oon suunnitellut jo pitkään! Sellanen hankinta vois olla klassisen kliseisesti vaikka levyjä, live-DVD:itä, verkkopaita, bootsit, ööööö.... Mul on pitkä lista mut nyt just en kaikkee muista. Nojuu, katellaan taas myöhemmin. Kirjottelen riparista lisää viikon päästä. 

HeidiRoxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti