lauantai 17. syyskuuta 2011

Negative @ Nosturi 16.9.2011

Oolrait eli tässä ois nyt taas vaihteeks keikkapostausta eilisen fiiliksistä. YH-ryhmän kanssa tehdyn rahamuseokierroksen jälkeen lähin suoraan rautatieasemalta ratikalla Nosturiin siinä about neljän jälkeen. Siinä sitte 6 ratikoita skippaantu muutama, ihmettelin varmaa puolisen tuntia siinä et missä vitussa ne kuppaa. Sit sieltä tuli yks ja pääsin jatkaa matkaa.

Saavuin paikan päälle nälissäni, janoissani ja kylmissäni. Koulussa oli ollut varsin ruhtinaallinen ateria, pinaattilettuja. Siis pelkästään pinaattilettuja. Ei niillä tosiaankaan pärjätty pitkälle iltaan.. Kävin Nesteeltä ostamassa itelleni Pepsi Max pullon ja laskeuduin Nosturin ovien eteen jonon jatkoksi venaamaan Venlaa ja hampurilaisia mitä se tois tullessaan.

Aika kävi tosissaan siinä pitkäks ku oli niin nälkä ja kylmä. Mul oli pelkkä nahkarotsi, ja varsinki sormet oli melkosen jäässä kun siinä tuuli välillä. Vähän ennen kuutta Venla tuli ja pelasti mun päivän kun pääsin syömään. Safkan jälkeen lähinki käymää S-marketis ostamas lisää safkaa. Tai no, ostin suklaakeksejä, juustoriisikakkuja ja valkoset puuvillakäsineet :'D Ne oli jotku siivoukseen tarkotetut mut mun sormienpäistä oli hävinny tunto ni oli pakko. Ainiin, kahvi ja juustoriisikakku yhdessä ei tosiaankaan ole mikään makujen sinfonia.. Huh.

Sormet lämpiminä siinä sit vaan jatkettiin olemista. Jossai vaihees Venla lähti kauppaan ja mä päätin soittaa Jannulle. Puhuinki siinä sit sen kans 20 min, aika vaa hujahti :D Sit vaa chillailtii ja tutustuttiin pariin tyyppiin jonossa kunnes joskus yheksän jälkeen päästiin sisälle.

Laitoin kamat narikkaan ja menin sinne lavan eteen. Menin suosiolla keskelle tokaan riviin ku ihan sivuun ekaan riviin, johon Venla sit meni. Mul oli siin kuitenki hyvä paikka ja kivat näkymät. 21.45 Private Line alotti settinsä. Mua häirisi ku toinen niitte kitaristeista oli iha Hessu Maxxin ja Mick Marsin sekotus ulkonäöltään :D

Tosiasiassa mua väsytti ihan törkeesti. Oon just päässy koulurytmiin ja toi keikka oli tosi myöhänen siihen verrattuna. Lämppärin lopetettua menin vaa istumaa aitaan nojaten ihmisten väliin ja torkuin hetken. Jossai vaihees nousin ja oottelin Negativee hetken ennenku ne alotti klo 23.20, parikyt minuuttii myöhässä.

Rehellisesti sanottuna toi oli kaikista puuduttavin keikka ikinä. Mulla jäi paska maku suuhun. En tässä kritisoi bändiä tai ite keikkaa, vaa kaikkee muuta siinä. Mun takana örvelsi pari pikkulikkaa vitun jurrissa jotka kaatuili muiden päälle, hinkkas tisseillään mun selkää, kilju kännilaulujaan korvaan ja löi millon mihinkin, useimmiten takaraivoon. Vittu mä en jaksanu niitä -.- Yhes vaihees käännyin ja tönäsin toista kunnolla poispäin, se kaatu nurin sinne lattialle. Mut ei, sen kaveri nostaa sen ja sanoo "Mä rakastannnn sua!" ja sit ne työntää kielet toistensa kurkkuun siinä mun niskassa. Hyi vittu mä sanon. Onneks ne lähti siitä pois jossai vaihees ja pääsin nauttii musiikista.

Kuten sanoin aikasemmin, mua myös väsytti ihan simona. En oo keikalla aikasemmin joutunu kattelee kelloo ja voihkinu et vittu viel yks biisi... Ei ollu ihan paras fiilis keikkailemiseen mut joo muuten meni ihan jees. Sitäpaitsi keikka kesti melkeen kaks tuntia :D Tällei yleisesti ottaen oli tosi jees et se oli hiukkasen pidempi, mut sillon se tuntu ihan kamalalta ku halusin vaan nukkumaan x) Heräsin mun horroksesta keikalla viimeistään siinä vaiheessa ku jossai välissä nää rupes soittamaan November Rainin outroa ♥

© Jonne Aaron

Jonne otti siinä sit kesken keikan yleisöstä kuvan johon änkeyty myös kitaristi ja basisti. No mitäs, meikäläinenhän siellä kuvassa loistaa ft. komee pepsodent (bongatkaa mut vasemmasta reunasta tokasta rivistä). Olin kauhee ja laitoin sen kuvan tähän blogiin suoraan facebookista :) Kopsasin myös jonku lärvikirjaan kirjottaman settilistan:

No One Can Save Me
Lust And Needs
Planet Of The Sun
Giving Up
Moment Of Our Love
Believe
In My Heaven
Wish You Were Here
Jealous Sky
Naive
My My Hey Hey
Frozen To Loose It All
End Of The Line
---
Sinä Ja Minä
Won't Let Go
Misty Morning

Keikka sit loppu klo 1. Narikkaan ja sit vaan pois et pääsis himaan. Jouduttiin kävelemään Nosturista elielille, tuntu helvetilliseltä ku jalat ja selkä kipee muutenki. Ja joo, join siinä matkalla koko sen mun Pepsi Max pullon tyhjäks janooni. Sattukin niin sopivasti et siin puol kahelta ku saavuttii elielille tuli justiisa 453 jolla lähettii pois ilman venaamisia.

Ah sitä tunnetta ku saavut klo 2 yöllä himaan. Sängystä suoraan kouluun, koulusta keikalle, keikalta himaan. Jeespoks. Olihan se ihan hieno ilta ja silleen. Oli jännä ku tulin viel sillo yöl käymää pikasee koneel kattoo et oliks Jonne julkassu ton kuvan jo, siinä luki "Added 22 seconds ago", ajotus jälleen kerran nappiin :) Mutjöö katellaan sitte taas missä ja milloin keikalla seuraavas, tää oli tässä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti