torstai 1. syyskuuta 2011

Will I live to see my dreams come true?

Bootsit - Second hand
Bootsiremmit - Hoo & Pee
Verkkosukkikset - Seppälä
Farkkushortsit - Lindex
Ketjut & Metallicaranneke - Hellsinki Rockshop
Appetite For Destruction paita - Lahjaksi saatu
Korut ja asusteet erilaisista kaupoista kuten Ninja, JC tai Accesories

Toi kuva on aivan kamala, meijän kämpästä ei löydy mitään nurkkaa mistä saisin itestäni kunnon kuvaa päästä varpaisiin. Saa nähdä jääkö viimeseks kliseisen imeläks päivän asu -postaukseks, ei jääny mulle ainakaa mikää hirmu himo tehä uudestaan :D Toteutin tän oikeestaan vaan sen takia et ite tykkäsin mun päivän lookista. Kuten aina.

 Tänään mentiinkin sitten kaupoille koulun jälkee, semmosii vähä suuremman luokan ostoksia...


Pinkki hiiri <3
Tänään käytiin siis hommaamassa mulle oma läppäri. Tai no se siis tulee vasta ens viikolla, vihdoinkin saan kunnon tekstinkäsittelyohjelman siihen. Täs meijän nykysellä läppärillä kun ei oo Microsoft Wordia, on se ollu kiva yrittää väkertää jotai koulujuttui... Ennen kaikkea pääsen kuuntelemaan MUSIIKKIA estoitta toivottavasti hyvälaatusista kaijuttimista <3 Tai siis oletan et äänentoisto ois ees jotakuinki parempi ku normiläppäreissä, valitsin sellasen musiikin kuunteluun tarkotetun mallin. Suorituskykyä ja muistiaki pitäis olla sen verta ettei ihan heti mee musiikeista tukkoon :)

Mainostetaan katupoikia!
Eilen olin faijan mukana sen töissä koulun jälkeen. En tiiä must on vaa kiva istuu kuorma-auton kyydissä ja chillailla :D Pari virolaista työmiestä katto pitkään ja naureskeli mulle ku näki mut siellä tuulilasin takana :( Olin joo tosi coolin näkönen, faija otti todistusaineistoa jotka on tässä nähtävillä..

Niinjoo me tosiaan hankittii tohon mun meikkinurkkaukseen nyt kunnon tuolikin. Enää ei muistu mieleen mistä se kiikutettiin meille, mut siin on kyl hyvä istuu iha sitä dataustaki aatellen. Huomatkaa kuvassa taustalla iPodin kajarit!
Eipä tässä sit kai muuta. Aika turha tais olla tämäkin mut joo nostan hattua teille jotka jaksatte tällästä shaibaa lukea :D

  HeidiRoxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti