sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Just Another Sunday

Hmm olin tossa Niinalla yötä perjantaina, oli hauskaa tehtiin pizzaa ja sitä rataa. Katteltii telkkarii jaaaaaa syötiin paljon. Tänään sitten alko aina niin ihana rippikoulun isosen tehtävät. Ei oikeen jaksais ku taas yks loma menee tähän, jos voisin nyt uuestaan päättää ni en ois lähteny tohon hommaan. En saa ees sunnuntaita nukkuu rauhassa...

Aattelin et voisin tässä vähän avautuu mun musamausta enemmän. Elikkä joo, lempparibändi on Guns N' Roses. Ja kyllä, totta kai se täytyy mainita ensimmäisenä. Sitte näit muita kivoi bändei on mm. Mötley Crüe, Hanoi Rocks, Skid Row, Reckless Love ja muita vastaavia. Ylipäätään 80-luvun glam- ja hard rock on lähellä sydäntä.

Siinäpä on mun levyhyllyn sisältö. Uutena projektina on tarkotus alottaa Gunnareitten vinyylilevyjen keräily, eli et ostelisin kaikkii sinkkui ja pitkäsoittoi mitä vaan käsiini löydän. Mut sitten vasta kun on tarpeeks rahnaa, paljon hankittavaa viel ennen sitä. Haluisin myös ihan kunnon levyhyllyn, mutta mun huoneeseen ei oikeen mahu...
 
...Ja tuon kirjoitettuani tajusin että meillä on tyhjän panttina levyhylly olohuoneessa jonka kävin sitten nyysimässä omaan huoneeseen :D Ai että nyt on ainakin kaikilla levyillä oma paikka <3

Mulla on myös paljon kaikkii bändikirjoja. Tai no paljon ja paljon, miten kukin sen ottaa. En tykkää lainata kirjastosta kirjoja (koska en ikinä muista palauttaa niitä ajoissa), joten ostan mieluiten kirjat aina omaksi. Kerran tingin itselleni kirjastosta GN'R In Their Own Words -kirjan kahella eurolla! :D Olin lainannut sen ja menin tarkotuksella valittamaan kirjastonmyyjälle et täst puuttuu sivuja ja kysyin samal et tuleeko vanhat ja hajonneet kirjat myyntiin. Se luki mun taka-ajatukset ja sano et vie pois parilla eurolla >:)


Hihii siinä on mun kirjat. Tosta potretista tosin puuttuu Hanoi Rocks - All Those Wasted Years. Se on mulla tuolla just luettavana, oon jossai vähän yli puolenvälin. Mulla tuppaa menemään kirjojen lukemiseen aina pieni ikuisuus, koska en oo kauheen innokas lukemaan ja luen hitaasti muutenkin. Mitä mielenkiintoisempi kirja, sitä innokkaammin koitan sitä lukea.. Jos kyseessä on jokin muu kuin musiikkiin liittyvä opus tai joku random tietokirja, en yleensä jaksa lukea loppuun tai sitten siitä tulee ikuisuusprojekti.

MusaDVD -valikoimasta en viitsinyt erikseen kuvaa ottaa kun mulla on niitä vaan 4. Gunnareitten Welcome To The Videos ja Use Your Illusion live I & II + Metallican Some Kind Of Monster -dokkari.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti