maanantai 21. helmikuuta 2011

She's No Angel

Sitä ollaan leikitty isoa tyttöä kirkolla tänään taas koko päivä. Rippikoululla isosena oleminen on ollut yks mun "harrastuksista" nyt jo toista vuotta. Tänään tuli mm. vedettyä raamista, suunniteltua riparin leikkipläjäyksiä ja harmiteltua kotiin unohtunutta Raamattua. Kyllä, isot ongelmat on mullakin :D

Näin kirkolla tänään Carolinen laulajan Tompan (a.k.a. TommyGun) ekaa kertaa pitkästä aikaa. On tullut joskus Tompan kanssa pelattua bilistä ja korttia olkassa, mut en oo ite käynyt nyt olkassa kesän jälkeen ollenkaan muiden kiireiden ym. takia. Muuta sellasta normaalista poikkeevaa ei tainnu mun päivään tänään kuulua.

Lakkasin äsken kynnet. Tällä kertaa päällystin kynnet graffitilakalla. Alle laitoin kaksi kerrosta Lumene Natural Coden Mini Nail Polish -lakkaa sävyä 7 Rock 'n roll. Päällimmäisenä tässä sitten komeilee Isadoran Graffiti Nail Top -lakan sävy 802 white art ja samaisen Natural Coden päällyslakka 1 Base & Top coat. Nuo kynnet on tuossa kuvassa vähän viimeistelemättömät, mutta ylimenneet lakat lähtee yleensä kädet pesemällä / suihkussa käydessä.

Mulla on jotenkin nyt ollut sellanen fiilis et tahon keikalle. En malta oottaa Mike Monroen tavastian keikkaa maaliskuun lopulla. Toivon vaan että sillon on sitten lämmin ilma jonottaa.. Haaveena on laittaa päälle aina-niin-rakas nahkarotsi, mut jos sillon on vielä miljoona astetta pakkasta ni pakko mennä toppatakeissa -.-

Tuitui mun rakas karvapalloni täyttää tänään 2 vuotta <3 Kyseessä on siis gerbiilityttö. Paljon onnea Moonwell's Xenoglossophobia a.k.a. Kaamos :) Aattelin kirjottaa tänne jossain vaiheessa kokonaan erikseen jutun mun eläimistä, joita tosiaan meillä asuu 9 kpl. Kaikki mun karvamokkulat on mulle tosi rakkaita, ja oon aina pitänyt eläimistä.
Kuvassa ei ole siis Kaamos vaan toinen gerbiilineiti Rebel's Ireland eli tutummin Pilke :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti