maanantai 14. helmikuuta 2011

Reckless Love @ Messukeskus 31.10.2010


Jhoo. Tällänen pikavisiitti messariin kattoo Recklessii :D Kierreltii musa- kirja- ja ruokamessuilla, oli harvinaisen huono tarjonta mun mielestä kirja- ja ruokapuolella. Musamessuilla riitti ihmeteltävää, mukaan tarttu Hanoi-kirja 25 eurolla. Sit me loppujenlopuks tekemisen puuttees mentii sinne lavan eteen istumaan ja lukemaan niit uusii kirjoi ja venattii 2 h siin Recklessii :D Keikka oli jees, ne veti seuraavat biisit
 
Feel My Heat
Wild Touch
Badass
Romance
Back To Paradise
Beautiful Bomb


Sit sen jälkee oli nimmaritilaisuus yms. sellane perus. No sinne vaa änkeemää. Joku saatanan pikkujätkä suurinpiirtei tyrkkäs mut Jallen syliin sielä ku oli niin pakko tunkee et ois päässy etuilee. Sit nää siin kirjotteli mun levyn kanteen nimmarinsa, ja se lehtinen sit jäi sinne jonnekki Hessun luo. Pepe anto sen mulle ja mul vittu täris mun oikee käsi nii pahasti taas koko keikan kuvaamisen jälkee ettei se lärpäke pysyny mun käes vaa tippu lattialle, fail :'D Olin niin jumis siin niitte pöytää vaste et se joutu kykkimää sen sieltä pöydän alta mulle, ehanaa. Sit sain kans yhteiskuvan koko bändin kans jee.
 

Joo oli kivaa :) Tuli hölpötettyä myös hengenheimolaisten kanssa.
 
(Kirjoitettu 31.10.2010 klo 19:34)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti