perjantai 4. maaliskuuta 2011

Dream On

Voisin omistaa tän kerran blogipostauksen kokonaan mun toissayönä sattuneelle jännälle unelle. Olin tosi väsynyt, kuuntelin Gunnareitten There Was A Timea ipodin napeista kunnes kind of vahingossa nukahdin WILD-tyyliseen selkouneen o.o Ei siis you know kroppa nukahtaa mutta mieli ei. Se oli kyllä harvinaisen hämärä ja friikki kokemus :D


Okei. Kaikki alkoi siitä, kun mun nukkuma-aika oli mennyt ohi jo kauan aikaa sitten ja silti kukuin hereillä. There Was A Time soi parhaillaan, ja keskityin vaan biisin kuuntelemiseen sen ihmeempiä ajattelematta maaten sängyllä silmät kiinni. Mulla on ollut viime aikoina paljon vaikeuksia nukahtamisessa, koska mun kasvot on liian vahvoista silmälaseista johtuen tosi jännittyneet aina nukkumaan mennessä. Siinä musiikin kuuntelun lomassa huomasin kuitenki yhtäkkiä, kun mun koko kasvot valahti ihan rennoiksi. Aattelin vaa et hyvä juttu, saapa ainaki nukuttuu :D

Seuraavaks alko hämmentämään kyl toden teolla, ku must alko tuntumaa iha ku mun silmät ois uponnu mun pään sisään hitaasti. Aloin olevinaa näkemään sen "tyhjyyden" kolmiulotteisena, ja musiikkikaa ei kuulostanu enää nappikuulokkeilla kuunnellulta vaan ennemminki iha ku se ois kuulunu kaijuttimista. Tän kaiken lisäks must tuntu niiku oisin uponnu mun sängyn pohjalle täysin..

Mietiskelin siinä et mitä helvettii oikee tää nyt on et mite tuntuu näin oudolta, et näänkö mä unta vai häh. Kuulin kaikki musiikit edelleen selkeesti eikä mul ollu ollu tajunnanvirrassa mitää katkosta missää vaiheessa :D Päätin sit testata asiaa pienellä testillä.

POKS. Mun eteen tupsahti Axl Rose laulamassa mun parhaillaan kuuntelemaa viisua. Ainoo epäkohta kaverissa oli vaan se että sillä oli vähä vajaa olkapäille asti pitkä fleda :D En oikee vieläkää ottanu uskookseni et olisin unessa ja pystyisin hallitsee sitä ite, joten tein toisen testin. Taioin vasaran mun oikeeseen käteen ja kalautin sen mun vasempaan polveen.

O___________O Herään säpsähtäen, sillee niiku käy ku näkee esim. unta et putoo jostai ja säpsähtää herälle refleksinomasesti. Toi vaa tapahtu tasan samaa aikaa ku mä tirvasin itteeni polveen :D Aukasin äkkii silmät ja kelasin et what the fuck mite tää meni näin :'D

Että tällästä tää mun nukkuminen. Ois se kivaa jos toi kävis uuestaan ni ehkä tajuisin hyödyntääkki sitä aikaa muuten ku panikoimalla et mitä helvettiä tapahtuu. Pitäneeki kohta ruveta nukkumaan.. Huomenna meen stadissa käymään Jannua junalle vastaan. Siitä luultavasti sähläämään Niinalle synttärikakkua Venlan kanssa. Sitte siitä pitäs vielä se about kilometri kävellä Niinalle sen leipomuksen kanssa viettämään synttärikekkereitä.. Tuolla peilijääloskapaska kelissä. En malta odottaa, katotaa kuka siel on turvallaan ja kenen päälle se kakku on lentäny :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti