tiistai 1. maaliskuuta 2011

Welcome To The Family


Mulla on tänään hirmunen A7X luukutus täällä :P On tullut kuunneltua vaikka mitä biisejä nytten illalla. Hyvää aivojen nollausta, kun oli armottoman pitkä päivä koulussa. Sellaset mukavat 9,5 tuntii... -.- Katottiin kouluajan ulkopuolella ÄI2 kurssiin jotenkin kummalla tavalla liittyen auditoriossa Prinsessa Mononoke. Nojoo, ois voinut kyllä olla joku paljon kivempi leffa mun makuun niin ois jaksanut kiinnostaa loppuun asti. En tiiä, muhun ei ole ikinä iskenyt minkäänlainen fantasia kirjana eikä elokuvana, ja varsinkin anime on jostain syystä mun mielestä osittain jopa ahdistavaa. Se voi tosin johtua siitä, että mulla oli joskus pienenä VHS-kasetilla joku random animeleffa jossa pienen tytön äiti jäi rekan alle heti alussa, enkä ikinää uskaltanut katsoa sitä loppuun kun rupesin itkemään hysteerisesti.
Mutta tosiaan, nyt kelpaa kunnon musiikki \,,/



Innostuin sunnuntaina taiteilemaan tukkaan jos jonkin sortin takkua, ja kaunis pörröhän siitä tuli. Huomasin että nopeasti sai yli tunnin pyörähtämään tukan laittamiseen, mikä oli mun mielestä tosi outoa. En ole sitä sorttia joka jaksaa joka aamu laittaa tukkaansa kouluun, tyydyn vaan harjaamaan ja joskus sohasemaan vähän lakkaa viimeistelyks. Taidan tupeeraa tukan kerranki keikallekin, Mike Monroen keikka on tän kuun lopussa :P Ja sitten pitäs olla vielä simppelimpi homma ku meen tossa kuun puolessavälissä kampaajalle hakemaan enemmän revittyä mallia ja värjäämään kestolla tän pään.



Ja tosiaan vielä tuosta koulunkäynnistä. Nyt oon päättänyt tsemppaa oikein kunnolla näihin lukuaineisiin. Matikasta toistaseks viimesimmät numerot on ollu 4 tai täpärästi 5- luokkaa :D Miten niin pitkä matikka kusee? Onneks oon tähän asti pysynyt näissä aineissa ihan kivasti kärryillä. Tää jakso koulussa on ihan mahtava varsinkin kun on kaikkii mun lempiaineita samaan aikaan, musaa, bilsaa ja mantsaa <3



Ja mikäli ette tunnista niin kyseisessä kuvassa aineena on tietysti fysiikka, tällä hetkellä on fysiikan kolmas kurssi menossa joka käsittelee aaltoja.
Kävin eilen optikolla tarkastuttamassa näön ja varaamassa uudet silmälasit itelleni. Tosiaan, mulla on siis silmälasit. Ne taitaa näkyä vain yhdessä kuvassa aikaisemmissa teksteissä.. Anyway. Päätin päivittää myös kakkulat mieluisempaan muotoon, ja samalla sai aurinkolasit tehoilla kaupan päälle! Otin tietysti pilotit <3 Oon kauan ja hartaasti haaveillut kesäpäivästä kun voi huoletta lähteä ulos ilman piilari-aurinkolasi-silmälasikotelo -sähellyksiä :) Lasien pitäs olla liikkeessä täs parin viikon sisällä.

Pakko vielä kehua noita pastilleja. On ihan mielettömän hyviä, ja raikastaa mukavasti hengityksenki sitten :D En tiiä sitten niitten tehosta verrattuna johonkin Extra Fresh Air -tyylisiin pastilleihin, mutta tykkään ite :) Muistan kun olin joskus seiskalla hirmunen pastillifriikki, söin varmaan askin tai pari kaikenmoisia pastilleja päivässä :D Onneks en enää nykyään vedä niitä kaksin käsin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti