lauantai 6. elokuuta 2011

And pray to the saints of Los Angeles

En pysty kuvailemaan miten paljon haluun jenkkeihin. Miten paljon oon halunnut sinne jo neljä vuotta. Kaikessa kirjossaan se maa kiehtoo mua ihan vitusti. Tietenkin nää perus suurkaupungit, missä haluaisin käydä ainakin kerran eläessäni. Los Angeles, San Francisco, New York, Seattle, Miami, Chicago.... Lista jatkuis jos jaksaisin miettii pidemmälle.

Mut ei ne kaupungit oo todellakaan se ainoo maantieteellinen viehätys jenkkilöissä. Siel on ihan uskomaton biodiversiteetti yheks valtioks! Eli siis erilaista luontoa, maastoa, eliöstöä, melkeen mitä vaan mitä maa päällään kantaa laidasta laitaan. Voin vaan kuvitella miltä St. Monica Beachin hiekka tuntuis varpaiden välissä, miltä tyhjyys Grand Canyonilla kuulostaisi, miten raikkaalta kalliovuorten ilma tuoksuisi, nähdä suuret järvet keskilännen lieppeillä...

Yritys on kova että saavutan mun unelman vielä joku päivä. Oon viimeset 2-3 vuotta kerännyt rahaa kunnolliseen Los Angelesin reissuun. Sinne lähen vasta ku aika on kypsä, eli sillon ku saan kaikki A-oikeudet baareihin. Tai no mua kiinnostaa lähinnä se sisäänpääsy :D Eli tässä neljän vuoden päästä mulle on kertynyt varmaan jonkin verran jo matkarahaa.

Yks erityinen haave siinä reissussa on ikuistaa muisto iholle. Alustavasti oon jo päättänyt että jos joskus tatuointia otan, teen sen Losissa. Mul on jo tarkka suunnitelma tatskasta, mut en kerro siitä sen enempää ettei joku varasta mun ideaa vaikkei se kovin häävi ookkaan.

Meinasinkin jo unohtaa, huusin itelleni huutonetistä tänään talvitakin! En malta oottaa et pääsen hakee leopardikuvioisen tekoturkiksen himaan asti :)

Hmm huomenna aamulla pitäs tästä lähtee kaheksaks kirkkoon pikkusten konffikseen. Ei sinänsä houkuttele, mut kyl se on ihan kiva saaha se homma tältä kesältä päätökseen ja nähä tutut ihmiset taas. Täs kohta varmaan rupeen kattomaan Terminaattori kakkosta taas. Ei mulla oo tallennuksissa kauheesti boksilla leffoi. Nojoo, ei oo kyllä hyllyssäkään :D Ikuisuusprojekti joka ei tunnu koskaan etenevän; osta DVD:t omaan hyllyyn. Taidan käydä vaihtaa yökkärin nyt päälle ja syventyy leffan kattomiseen.
 
HeidiRoxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti