lauantai 20. elokuuta 2011

I sense a smell of retribution in the air

Wtf faijan paidan kauluksesta lens äske nokkosperhonen tänne mökkiin sisälle lentelee? :D Oltii kaks tuntii sitte pihalla kävelemäs... Joo terve.

Tää viikko on ollut ihan vitun sekavaa meininkii. Siis varsinaisesti ei oo ollu mitään kummallista yleisesti ottaen, mun elämä on vaan taas sekasin. Mun pää on sekasin. Tähän kaikkeen paskaan on olemassa erilaisia syitä, et tiiän kyllä missä mennään. Paniikkikohtaukset ei vaan oo mun lempparihetkii :(

Oon kattonu tällä viikolla ihan törkeesti leffoja, varmaan koko vuoden edestä. Melkeen kaikki Jackassit ja sit suurimmaks osaks teinikomedioita. Tykkään niistä kliseisitä jenkkiläisistä high school leffoista, mistä arvaa leffan lopun jo ennen kuin alottaa leffan kattomisen :)

Sain just katottuu Criss Angelin vihdoinkin, pari viikkoo oon oottanu et voin kattoo sen ku tulee vaan kerran viikossa. Sitä ennen kattelin tossa päivälle Mean Girls leffan, joka on ehottomasti yks parhaista teinikomedioista. Mun mielestä Lindsay Lohan on mielettömän upee ja kaunis niin roolissa kuin itsenään esittäessään Cady Heronia. Kerrassaan loistava, siinä on yks nais-esikuva-roolimalli-mikäliehömpötys jos sellanen pitäis miettiä. Meinaan siis nimenomaan Lohanin roolia elokuvassa, Cadya, en itse Lohania. Semmonen fiksu arkipäivän sankari mäkin haluisin olla. Onneks jokanen pystyy olla oman elämänsä sankari, ja sellanen mä olen vaikkei musta ole elokuvaa tehtykään :)

Nyt mulla ois kamala into kirjottaa teille kaikkee juttuu mun kauneushysteriasta. Meinaan siis et rakastan hemmotella itteeni kaikenmaailman kauneustököteillä. Jos meillä olis kylpyamme, lilluisin jossain aromivaahtokylvyissä varmaan koko ajan. Teen siitä postauksen joskus erikseen, se vaatii kokonaan oman tilansa mun blogista :D Mut lyhyesti tykkään huolitella ja suunnitella mm. ihonhoitoa, kasvokuorintoja, hiusnaamioiden käyttöä sun muita tollasii kivoi juttui. Mulla on aivan vitun sama näyttääkö mun pärstä 15 x paremmalta vai huonommalta jonku kuorinnan jälkeen, tärkeintä on että mulla itellä on hyvä ja puhdas fiilis.

Mul on ollu täs täl viikol kans kauhee eläinhimo. Onneks mulla on 9 omaa kullanmurua jota voi helliä milloin vain. Harmi et oon nyt mökillä ni joudun heti kumoamaan edellisen lauseen, haluisin niin kipeesti mun mussukoiden luo ja ottaa ne kaikki syliin! Mulle on tullut taas joku päähänpisto, et koira olis oikeestaan ihan kiva lemmikki. Oon niin monia tuttujen koiria hoitanu vuosien varrella, mut aatellu etten kuitenkaa jaksais hoitaa semmosta. Perhoskoira ois mun unelmakoira, semmone pieni pitsiprinsessa :) Sen seuraks sitte vielä kääpiöpinseri, joka vois olla sit badass-prinsessa. Pitäähä nyt tasapainottaa ettei himassa näyttäis liian vaaleenpunaselta ja ruusuiselta :D Ripaus asennetta ratkaisee kokonaisuuden.

Joo-o, rupeen nyt kattoo Just My Luck leffaa. Katotaan millon saan jonku seuraavan teemapostauksen ilmoille.

HeidiRoxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti