sunnuntai 14. elokuuta 2011

Nurmirock @ Sääksjärven ranta, Nurmijärvi 13.8.2011

One more time, one crazy ride...

Nyt on kesän festari/keikkakausi sulkeutunu komeesti nurmirockilla :) Oli ihan mahtava päivä, mulla oli hauskaa ja luultavasti oli monella muullakin.

Lähettiin 495 bussilla kohti Kiljavaa puolen päivän maissa Sadun ja Venlan kans. Päästiin me myös paikan päälle, ostettiin liput rannekkeet ja käveltii lavan eteen venaamaan. Tuttuja naamoja oli aika paljon paikalla, ja tutustu siinä uusiinkin. Ajan kuluks pelattiin korteilla Sadun, Jennan ja Neean kanssa siinä, ja kyl se aika sit loppujen lopuks aika nopeesti kuluki.

Eka pändi oli Razorblade, joka oli ihan jees menoo. Musa ei ollu iha täysin sitä mistä tykkään mut ekana pändinä se onnistu herättää mun "korpifestarifiiliksen". En jaksanu kaivaa ees korvatulppii keikan aikana, mut se oli melko lyhyt. Keikan jälkee istuin taas venaamaan. Mun piti istuu mun huivin päällä ettei verkkosukkikset menny paskaks :D

Seuraavana oliki sitte ihku Paula Koivuniemi. Kaivoin täs vaihees jo korvatulpat suojaamaan mun herkkää kuuloa, ja se keikka oli iha jees :D Osasin jopa joidenki laulujen sanat ulkoa (mm. Kuuntelen tomppaa & aikuinen nainen, ylläri? :D). Tän jälkee Paula tuli jakaa nimmarikorttei, kävin hakemassa yhen jonka annoin jo mutsille :) Se ainakin tykkäs siitä.

Jokasen pändin välis mä aina mussutin jotai, olin varautunu ruokapuoleen piltillä, nektariinilla, ruisleivällä ja myslipatukoilla. Loppujenlopuks odotusajat ei ollu kovin pitkiä mikä oli ihan jees juttu! Sitte alottiki jo Circus Underground (vai mikä vittu lie oli), niil oli hyvää musaa. Harmi vaa se tais olla niiden viimenen keikka yhessä, en just nyt muista et kuka siit bändist oli lähtemäs jne.

Jooooo sit tuli taas se väli en muista mitä tein, varmaan söin. Sitte alko Guild Of Passionin keikka, yks mitä olin odottanu siltä päivältä. Bändissä soittaa pari tuttua jäbää meijän koulusta, ni oli ihan mielenkiintosta nähä niitä keikalla muualla ku koulun lavalla :D Tykästyin bändiin tosi paljon, kävin keikan jälkeen heti ostamassa näiden EP:n. Oon nyt pariin kertaan kuunnellu ja pirun hyvältä kuulostaa! :)

Seuraava bändi oli sitte viimenen ennen Recklessii. Stone Relic oli vähän tylsä mun mielestä. Ihan kiva, mut jostai kumman syystä olin tosi levoton ja kuikuilin vaa ympäriinsä koko keikan ajan. Paitsi ne hetket ku nappasin 3 lavalta lentävää keikkapaitaa :'D En tajuu mite mä olin just se joka kahmi niitä sieltä ilmasta vaikken ees keskittyny bändiin. Sain S-kokosen keltasen girliepaidan ja M-kokosen vaaleenpunasen samanlaisen :) S on varmaan vähän pienehkö mut mitä haittaa, XS kokosen vaaleenpunasen ilmestyksen annoin suosiol Venlalle :D Ois varmaa ratkennu jos oisin yrittäny päälle änkee. Onneks paidat on iha hienoi et niitä voi pitääki vaikkei mul oo paskan haileeta hajuu koko pändistä :')

Alko olla jo melko pimeetä, mut se vaa parans keikkafiilistä kun Reckless Love alotti. Tää bändi on vitusti parempi livenä sillon ku on pimeetä ja vaan täysikuu valasee! :) Oli ihan mieletön kokemus, imo paras RL keikka millä oon ollu. Samat rallit soitti ku joka kerta aikasemminki eli RL levy + hot. Olin iha messissä siin keikan aikana, riehuin ja hypin ja sitä rataa. Oli kivaa ku RL oli kerranki vika esiintyjä eikä heti ekana :)

Keikan jälkee sit Olli tuli jakaa siihe nimmareita sun muita. Ei mul ollu ees paperii ku mulla on niitte nimmarit jo niin moneen kertaan, se sai lätkästä nimmarinsa sitte mun rinnuksille violetilla stabilolla. Oli se kivan näköne aamulla viimeyön jäliltä, iha ku mustelma ois ollu.. :D Mut sillee. Oli kiva reissu :) Katotaa missä ja kenen keikalla keikkailen seuraavaks....


HeidiRoxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti