tiistai 16. elokuuta 2011

I see you standin' there, you think you're so cool. Why don't you just... Fuck off

Noniin tänään was the first day of second year in junior high. Päivä meni ihan jees, en nähnyt uusii ykkösii kyl paljoo. Päivän pelasti ehottomasti koulun mieskuoron tulkinta seuraavasta kappaleesta.


Hmm muuten tää taiski olla ihan turha päivä. Koulussa ei tehty mitään peukaloiden pyörittelyä ja ihmisten kyyläämistä viisaampaa. Onneks huomenna on sentää jo normaali päivä. Vaikka mulla ei ollukkaan vielä ikävä paskaa kouluruokaa, oon huojentunu siitä et saan ees jotain rytmiä mun ruokailuihin. Tätä menoo a) lihon läskipalloksi tai b) kuihdun kokonaan pois kun en muista syödä ku sillon tällön.

Pitäis hommaa ne nahkakynsikkäät. Mulla on sinänsä ihan tyytyväinen olo ku mietin itteeni, rakastan rakentaa omaa tyyliä. En tiiä mitää luovempaa juttuu mun elämässä ku sen tunteen, kun sovitan kivoja vaatteita ja katon peiliin ja näytän kerranki hyvältä. Se tuo aina jännitystä päivään, joskus myös ohikulkijoiden mielestä. Pakkailin tos jo koululaukunki valmiiks, ehaanaa oon nii ahkera koululainen. Onneks aamulla meen vasta kymppiin ja pääsen puol kolme. Huono juttu päivässä on et ekana on tietenki matikkaa...

Oon tänään pohdiskellu asioit ja eläny elämääni kuten tykkään elää = Innostuin kattomaan yhteensä kolme leffaa fin tv:stä. Ekana katoin heti koulun jälkeen Klik! -nimisen leffan, mut se loppu sai mut tosi ahdistuneeks. Jaa-a, en tiijä taas mistä sekin on saanu alkunsa, en tykkää. Päätin kattoo viel toisen, ja otin varman nappivalinnan eli Jackass 3.5 tuli katsottua. Se olikin ihan hulvaton, rakastan sitä fiilistä kun omallakin otsalla hiki virtaa toisen hulluutta kattoessa. No, eipä mun ainakaa tarvii ihan kaikkee kokeilla ku nään et joku muu on tehny ne jutut jo.

No sit täs illan hämärinä tunteina sain kuningasidean pehmittää aivot yötä varten jollai mahollisimman hölmöllä hömpötyksellä, katsoin siis Junon. Se oli ihan jees. Jäi hyvä fiilis leffojen kattelusta ekaa kertaa pitkästä aikaa, voisin huomennaki kattoo jotai kreisejä komedioita tuolta elokuvien laittomien latauksien ihmemaasta.

Ainiin joo. Saanko tähän loppuun vielä sanoa että mua vituttaa ja ankarasti. Vittu. Ei mulla muuta.

HeidiRoxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti