perjantai 5. elokuuta 2011

I'm gonna be a rock-n-roll star

Voi tänään oli ihan hulvattoman ihana päivä, kerrankin NAUTIN rahan törsäyksestä pitkästä aikaa! En halua miettiä summia mitä tänään ties mihin kulutin, oon niin pihi että tulee huono olo ajatellessa kolminumeroisia lukuja jotka ovat pois lompakosta... Suuri kiitos hyvästä stadiseurasta kuuluu Lauralle! :)

Ekaks lähettiin extemporee rautatien-torilta 68 bussilla käymään Music Hunterissa. Taas jälleen vittu totesin ettei ois pitäny ees lähtee... Tuhlaan itteni iha kipeeks ostaessa kaikkee ihanaa sieltä. Mut joo, se onki ehottomasti yks mun lempikaupoista mitä stadista löytyy! Suuntasin heti tutulle LP-hyllylle kattomaan mitä GNR älppäreitä sieltä löytyis. Löysin "Guns N' Roses - Back With A Bullet!" nimisen vanhan live-vinyylin sieltä perussinkkujen seasta. 40 euroo kyllä kirpasi aika lailla, mut ois vituttanu rankasti jos en ois ostanu. En malta oottaa et pääsen kuuntelee ton, täytyy kävästä mutsilla täs joku päivä levyn kanssa! :)


Sitten kattelin myös kirjoja, ja näin Mötley Crüen visual history 1983 - 2005 kirjan ja makso vaan about 18 euroo! Totta kai sekin jäi käteen, siinä on kivoja kuvia <3 Luen kyl ensin Mick Wallin W.A.R. kirjan loppuun ennenku ton alotan. En usko et siinä kuiteskaa kovin kauaa menee.

Lampsittiin ratikalle ja sillä rautatientorille. Jatkettii asemakäytävää pitkin forumiin, missä kävin H&M:ssä kattomassa netissä kivalta näyttänyttä hametta. Tekonahkahameella oli hintaa 20 e, ja sovituksen jälkeen päätin ostaa sen. Toi on tommonen semi korkeevyötäröinen, voi näyttää just kivalta vaik verkkosukkiksien ja topin kanssa!

Päätettiin lähtee muutaman kenkäkaupan kiertämisen jälkeen bäkkäriin. Siel oli joku varastontyhjennys + alennukset. Kokeilin semmosii jännii housui mitä olin kattellu netistä, mut niis oli aika matala vyötärö niin en ainakaan tällä kertaa ostanut. Punamustaraidallisii pöksyi voisin kattoo tarkemmin ens kerralla, en tajunnu sovittaa sellasii vaik mun on pitäny ostaa :o

Hirvee hiki tuli sovitellessa housui, välipala cafe picnicissä oli ihan paikallaan. Pariloitu kinkkujuustopatonki + pepsi max oli hyvä yhistelmä nälkään ja janoon <3 Matka jatku tästä kamppiin ja sieltä ensimmäisenä Morticiaan. Kattelin pitkään ympärilleni ettien turkistakkeja talveks, mut en nähny missään. Sit mun katse osu katon rajassa yksin roikkuvaan laukkuun, ihan vitun hienoon laukkuun.

Kuin tilanteen vaistonneena myyjä syöksy samantien mun luo ja kysy et mitä olin ettimässä, sanoin et en kummempia mut ihastelin edelleen sitä laukkuu :D No, se sit nosti sen mulle sieltä katon rajasta, laukun sisälle kattellessa tuli jo päätös että tän laukun täytyy lähtee mun matkaan. Puolisen vuotta sitten etsiskelin pitkään Morticiasta samantyylistä laukkua mustana, mut toi oli vittu miljoona kertaa mahtavampi ku se mitä olin alunperin ettiny! En voi sanoin kuvailla miten hyvä olo tuli noin täydellisen laukun löytämisestä <3 Cybershopista en saanu nahkakynsikkäitä mitä olin hakemassa, mut yhtä hyvin voin tilata ne netistä.

Nyt voin hyvillä mielin ruveta kattomaan musadokkaria 80-luvusta, sitä on tullut jo muutama jakso yle teemalta aina maanantaisin klo 21. Viime maanantaina en kerenny kattoo kokonaan nii katon nyt uusintana.


HeidiRoxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti