tiistai 9. elokuuta 2011

If you're gonna die, die with your boots on

Peili
Noniin nyt voin tehdä ihanan postauksen mun uusista huutonetin ostoksista! En voi vieläkään uskoa miten täydellisesti nää mun ostokset on mennyt. Jo viime talvena etin hienoa tekoturkista, vuoden päivät oon halpoja bootseja metsästänyt, ja se laukku oli mitä täydellisin.

Eilen sain älynväläyksen kun huomasin mun kirjahyllyssä tommosen supervanhan suosikista saadun Mötley Crüe -tarran. Se on ollut välillä mun ovessa ja millon missäkin, kun sille ei ole kunnollista paikkaa oikein löytynyt. Satuin vilkasemaan sitä ja tajusin että se sopii täydellisesti tohon peiliin! Siinä se nyt komeilee, aina vaan paranee kun tota mun rakkausnurkkausta katsoo :) Sen sisustus jatkunee vielä, pitää ettii lisää leikekuvii joita laittaa seinälle + siihe pöydän seuraks pitää hankkii kunnollinen tuoli.

Eli juu. Ensin käytiin hakemassa mulle tänään toi leoparditakki. Se on ihan täydellinen, ja luultavasti myös lämmin ainakin sen hikoilun perusteella jo pelkän kokeilun jälkeen. Siinä on sitäpaitsi tarpeeksi tilaakin, alle mahtuu helposti huppari jos toinenkin jos meinaa kylmyyteen kuolla :D Luulen etten tosiaan tuu katumaan tätä ostosta! :)

Voin vaan kuvitella miten tää takki on tosi lämmin esim. keikoille jonottaessa. Toi on tarpeeks pitkä ni se peittää takapuolenki, ei tarvi persaus jäässä istuu jossai penkillä enää. En malta oikeesti oottaa et pääsen käyttää tätä, toivottavasti tulee pakkastalvi :D Haha nojoo, onneks saan nauttia näistä bootseista ennen lumikinoksia..
Niin, nää bootsit. Iha huikee hinta-laatu suhde, käyttämättömät kun on. Menee mun jalkaan täydellisesti ja näyttääki yksinkertasilta mutta hyvältä. Pitänee hankkii tuohon bootsiremmit sun muita koristuksia niin on vielä hienommat! Talvella en uskalla näillä lähtee liikenteeseen, mutta onneks maan jäätymiseen on vielä pitkä aika. Noi on siis tummanruskeet, kuvassa on paljon tummemmat kun luonnossa.

HeidiRoxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti